YOKSUN VE BEN...

in #tr6 years ago (edited)


http://www.wallpaperbetter.com/nature-and-landscape-wallpaper/old-bench-in-the-park-autumn-leaves-trees-hd-52977

Yokluğun ölümün tekrar edişidir,
Ölüm ise artık rüzgardan hafif,
El yordamıyla buluyorum uykularımı,
Gözlerim geceye muhalif,
Hayalini yitirmiş her gün dönümünde,
Amacından uzakta nefes alışlarım,
Hükmü verilmiş yarınlar karanlıkta,
Kim bilir belki de bir yalnızlık gölgeleniyor yamacımda,
Duygular nöbet değişimi yaşarken,
Neticesiz bir yorgunluk ikliminde,
Geçmişin gülümseten hüznünden,
Bir derin ah düşer gönlümün serinine,
Hırçın dalgalarında sürüklerken zaman,
Kaç mazi geride kaldı son bahar,
Bıçağın işlemediği mesafedeyim lakin,
Dikiş tutmaz yaralarım var…
e.avina

İnsan olarak kusursuz yaratılmış olmakla birlikte dünyaya eksik gönderiliriz ve bu eksikliği gidermek bize kalmıştır.Akıl ve duygu irademizle hayatımıza katacağımız kişi yada kişileri seçme hakkı da kendimize aittir.Peki biz burada neyi tercih ediyoruz imkansızı mı yoksa ulaşılmaz olanı mı?
Aslolan kader hükmünü vermiştir ve biz kaderin senaryosundaki oyuncularız.Tercihlerimizi nedense hep üst düzeyde tutarken tercih edilen olmak için ne kadar üst düzey performans sergiliyoruz buna bakmamız lazım.
Kısacası birine YOKSUN derken belki de biz o kişi veye kişilerin hayatında yer almak için bir gayret göstermiyoruz.
Özetle YALNIZ kalmak yada KALABALIK olmak çoğunlukla kendi elimizde olan fakat başarılı bir şekilde kullanmak adına genelde eksik olduğumuz bir konu.Bunu anlatamayız hissedemiyoruz bazen ve şiire döküyoruz yada derinlerde bir yerlerde kilitli sır odalarında saklıyoruz maalesef...

Sort:  

Çok güzel bir şiir yazmışsınız. Biraz da şiirinize ilave bir yazı yazarsanız yine duygu ve düşüncelerle dolu. Biraz daha uzun olur. Kelime syısı fazla olduğu zaman seçilme olasılığı daha yüksek oluyor. İsterseniz editleyin yine bakayım :))

Traile katıldınız mı :)

Anlıyorum ekleme yapayım bakalım :) traile katıldım sanırım videoya göre hareket ettim umarım doğru yapmışımdır :)

Yazı konusunda çok iyi olduğumu söyleyemem elimden geleni yaptım umarım olmuştur :)

İyi günler, trliste curaiton traile katılmak için ilk yapmanız gereken steemauto sitesine giriş yapmak. Sonrasında login/register butonuna tıklayın.

Bu butona tıkladıktan sonra steemconnect sayfası karşınıza gelecektir. Buraya giriş yapabilmek için steemit adınız olan avinayı yazın şifre kısmına da steemit active keyinizi girmelisiniz. Active keyi bulmak için wallet sekmesinden permission kısmına gelin. Burada login to show active keye tıklayın. Bunu yapabilmek için hesabınızın ana şifresi olan master keyinizi girmelisiniz. Sonrasında tekrar login to show active key kısmına tıkladığınızda active key karşınıza çıkar. Bunu steemauto için açılan steemconnect sayfasına yazarak giriş yapınız. Sonrasında sizden onay isteyecek oylarınızı kullanmak için. Buna evet deyin.

Sonra steemauto sayfasına girmiş oluyorsunuz. Steemauto sayfasının ortasında bulunan butonlardan curation trail olana tıklayın. Sonrasında karşınıza gelen arama bölümüne trliste yazın. ve follow deyin. Sonrasında settings kısmı açılacak o kısma voting wight olarak %100 Time to wait before voting (minutes) kısmına da 0 olarak giriş yapın ve save settings deyin. işleminiz tamamlanmış olur :)

Teşekkür ederim kagantrky kardeşimize yardımcı olduğun için harika bir anlatım olmuş, :)))

En başından bu yana yardımınıza ve bu konudaki cahilliğime katlanmanıza ve tabi ki yardımları için kagantrky kardeşime sonsuz teşekkürler, sizin gibi güzel yürekli insanları burada bulmakta ayrı bir mutluluk :)

Güzel yorumunuz yeter 😊

Hepimiz yeni öğreniyoruz ve daha bilmediğim çok şey var öğrendikçe güzelleşiyor burası

Evet yeni öğreniyorum bildirim ayarı falan var mı onu dahi bilemiyorum bu sebeple yorumunuzu ancak 5 saat sonra gördüm

Merhaba, ben @kusadasi ve @try-market küratörü olarak #tr ve #cointurk etiketlerinindeki kaliteli yazıları inceliyorum. Sonrasında bu yazılar @kusadasi ve @try-market tarafından upvote ediliyor. @kusadasi ve @try-market #tr etiketinin daha yukarılara çıkması için çok büyük bir çaba içerisindedir. Tabii ki bu ilerleyişin kaliteli yazılarla olması yönünde çaba harcıyoruz.Paylaşımlarınıza 'cointurk' etiketini ekleyerek @kusadasi ve @try-market tarafından desteklenmesini sağlayabilirsiniz. Ayrıca, sürekli olarak @kusadasi tarafından düzenlenen projeler ve discord kanalımızda anlık yarışmalar mevcuttur.
Katılmak isterseniz discord kanalımıza buradan ulaşabilirsiniz.

Elinize sağlık çok güzel ve içten bir şiir olmuş.

Çok teşekkür ederim beğenmeniz beni çok mutlu etti.Evet @kusadasi takibimde fakat proje yazıları sınırlı bir çerçevede olduğu için bir çekince içinde oldum ama genel alanda yazılarla projenizi genişletirseniz seve seve katılrım.Discord kanalınızı takipteyim ayrıca @kusadasi ve @try-market takibimde ve an itibariyle siz de :)
Şimdi sabırsızlıkla genel alanda projeleriniz varsa severek ve büyük bir heyecan ve mutlulukla katılırım...

Merhaba projelerimiz genel katılım amaçlıdır. Son olarak 23 Nisan ile ilgili bir çocukluk anınızı paylaşma projemiz var. İsterseniz buradan ulaşabilirsiniz. Ayrıca, küratör ekibi olarak proje dışı yazıların da oylanması için çalışma yapıyoruz.

Teşekkürler katıldım efendim...
Proje dışındaki yazılara destek vermeniz durumunda daha yoğun katılım sağlayacağım inşallah...

Hem şiiriniz hem yazınız harika olmuş, duygularınızı çok güzel ifade etmişsiniz, edebi bir eser gibi.
Trailde göremedim sizi. İsterseniz birdaha deneyin bir de resim kaynağı belirtmeniz puanınızı arttırır :))

Trailer da kendimi gördüm :) katılmışım resmi çok önceden indirdiğim için şu an kaynağını bulamadım daha sonraki paylaşımlarımda buna dikkat edeceğim.Eğer bu gerekliyse resmi değiştireyim

Evet gerekli 5 puan görselden kırılır, toplam 30 puan üzerinden değerlendirme oluyor önemli.

Anlıyorum :)

Şimdi oldu sanırım :)

👍👍👍

Yazınızı önerdim ancak trail de göremedim isterseniz moderotörlerle iletişime geçebilirsiniz discorttan☺️

ben de steemite ilk geldiğimde neyi nasıl yapacağımı bilmiyordum, sağolsun burada herkes yardım etmeye çalışıyor birbirine benim de size bir nebze faydam olduysa ne mutlu bana :)))

Evet inceledim traileri @trliste olarak takip ettiğim başka bir hesapmış onu takibi bıraktım ama ilk olarak arama yaptığımda karşıma çıkmamıştı ikinci aramada sizinde isminizi görünce doğru yerde olduğumu anladım her şey için çok teşekkürler.Ayrıca motivasyon kaynağı oldunuz...

Rica ederim ben bunu burada gönüllü olarak kendime görev edindim yeni gelen herkese yardımcı olmaya çalışıyorum vakit buldukça umarım sizler de işi öğrendikten sonra benim gibi yaparak sisteme faydalı olursunuz. Tekrar başarılar diliyorum. Sormak istediğiniz birşey olursa yardımcı olmaya çalışırım 😄

Tebrik Ederiz! Bu Paylaşımınız'da 'destektr' Tag'ını Kullandığınız İçin Upvote Ve Resteem Kazandınız.

@destektr Yeni Türk Steemit Topluluğununa Destek Olmak Adına Hayata Geçirilen Bir Projedir.
Herhangi Bir Karşılık Ve Ödeme Talep Etmeden, Sadece 'destektr' Tag'ını Kullanan Ve @destektr'yi Takip Eden Herkesi Upvote Ve Resteem Yapar.

PhotoText-1521414670653.jpg

Lütfen Bu Hizmeti Sürdürmeye Ve Bundan Sonra Verdiğimiz Desteklerden Daha Yüksek Oy Oranı Alabilmeniz İçin, Oylama Gücümüzü Artırmaya Yardımcı Olmak Adına Alttaki Linkler'i Tıklayarak Çok Az'da Olsa Bağışta Bulunmak İstermisiniz.
(0.010 SBD) - (0.020 SBD) - (0.050 SBD) - (0.100 SBD) - (0.200 SBD) - (0.500 SBD) - (0.750 SBD) - (1.000 SBD)
Tüm Bağışlarınız SP Kiralamak İçin Kullanılacaktır. @destektr'ye Verdiğiniz Önemden Dolayı Çok Teşekkür Ederiz!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 63774.40
ETH 3406.49
USDT 1.00
SBD 2.59