YERLİ MALI YURDUN MALI, HALKIN PARASINI AŞIRMALI...

in #tr6 years ago

firsatci-esnaf.jpg
Kaynak

Ülkemizin son dönemlerde verdiği ekonomik mücadele ve döviz kurundaki yükseliş ile birlikte ithal malların fiyatında bariz bir yükseliş ortaya çıktı. Bunun neticesinde yerli malına talep ve teşvik o derece arttı. Doğal olarak bu durum fırsatçıların ekmeğine yağ sürecek bir pozisyona kadar geldi. Öyle ki yerli malı ithal üründen daha fazla bir artış içine girdi. Bunun adına resmen soygun denir bana göre, çünkü vatandaşın rızası dışında kendisine ait olanı almak soygundur. Vatandaşın yanında görünüp en ufak fırsatı yakalayınca soyguna kalkana aşırı derecede beddua ediyorum, çünkü göz diktikleri vatandaşın çoluk, çocuğunun rızkı ve bu haksız kazancını ailesine yediriyor ama sorsan "ben asla haram lokma yedirmedim çocuklarıma" diyecektir.

Şimdi gelelim bu konunun başka bir boyutuna. Ben bu yapılana soygun diyorum ve bunu yapana hırsız. Peki bu kadar basit mi sizce?
Bu kişiler benim hakkımda hakaret davası açsalar ve ben bu davayı kaybetsem, akabinde mahkeme tazminat ödememe karar verse ben sonuç olarak milli paramız ile tazminat öderim milli ve yerli adı altında soygun yapanın yaptığı yanına kâr kalır.

Benim ülkemin insanı, yeryüzünün en nadir toplumudur bana göre, söz konusu vatan, millet olunca fikirlerin ve ideolojilerin bağlayıcı hiç bir tarafı kalmıyor ve hep birlikte el ele mücadele etmeye gayret ediyorlar, çünkü bu mayamızda var ve biz boyunduruk altına alınabilecek bir millet değiliz. Bu milletin bir parçası olmaktan gurur ve mutluluk duyuyorum.

Sorun şu ki ülkemde denetim mekanizması kendimi bildim bileli doğru ve düzgün işlemiyor, hiç işlemiyor dersem yalan olur mazluma güçsüze işliyor maalesef. Denetim mekanizmasının bu yanlış politikası sonucunda adalet mekanizması bu doğrultuda hiç de doğru olmayacak kararlara imza atıyor. Denetim mekanizması hırsızlık yapan fırsatçıları adaletin karşısına çıkarmadığı müddetçe mağdur hep ezilen tarafta kalacaktır ne yazık ki. Her zaman bir umut düzelir diyoruz ama sabırda bir yere kadar fakat yinede umut etmekten vazgeçmeyelim. İnşallah en kısa zamanda her birim üzerine düşen görevi yaparda yarınlara daha huzurlu ve güvenilir bir dünya bırakırız.
Aslında insan sevgiden mutluluktan bahsetmeyi istiyor ama düzen bir türlü müsaade etmiyor. Belki bir gün o günlerde gelir, zaman ayırdığınız için ve destekleriniz için sonsuz teşekkürler...

e.avina

Sort:  

This post has received a 3.13 % upvote from @drotto thanks to: @avina.

How Cool!

You got a 27.78% upvote from @coolbot courtesy of @avina!

Help us grow, delegate today!

You got voted by @curationkiwi thanks to avina! This bot is managed by @KiwiBot and run by @rishi556, you can check both of them out there. To receive maximum rewards, you must be a member of @KiwiBot. To receive free upvotes for yourself (even if you are not a member) you can join the KiwiBot Discord linked here and use the command !upvote (post name) in #curationkiwi.

You just received a 8.00% upvote from @honestbot, courtesy of @avina!
WaveSmall.gif

You got a 9.71% upvote from @dailyupvotes courtesy of @avina!

YOU JUST GOT UPVOTED

Congratulations,
you just received a 15.15% upvote from @steemhq - Community Bot!

Wanna join and receive free upvotes yourself?
Vote for steemhq.witness on Steemit or directly on SteemConnect and join the Community Witness.

This service was brought to you by SteemHQ.com

You got a 4.17% upvote from @minnowvotes courtesy of @avina!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 60260.23
ETH 3299.77
USDT 1.00
SBD 2.38