TEK CÜMLE (NELER OLUYOR BANA)

in #tr6 years ago

images (55).jpeg
Kaynak

Çayınız, kahveniz hazırsa, sizlere afiyet, şifa olsun diyor, kısa bir selamın ardından başlıyorum yine uzun soluklu bir cümlelik yazıma ki keyif almaya başladım, çünkü baya baya kafa patlatıp, zihin egzersizi yapıyor, lakin gün içinde bu duruma yoğunlaştığım için ikinci bir yazı veya şiir gibi bir duruma vakit ayıramıyorum şimdilik diyerek, bana ne oluyor diye kendimi çektiğim sorgunun, görüntülerini sizinle paylaşmak istiyorum desem de herhangi bir görüntü kaydı elimde bulundurmadan her şeyi tamamen hayal gücünüze bırakmak istiyorum çünkü asıl olması gereken de budur sanırım, yoksa ben mi yanlış biliyorum diye sormayayım ki sizide bu delilik dehlizinin içine çekmeden devam edeyim istiyorum da delirdin mi diye sizde sormazsanız mutlu olmak için kendime de bir pay çıkarmak isterim, derken müsaadenizle biraz başa dönüp tekrardan yazının akışını kontrol etmeliyim ki tadı beni içine çeksin ve sizde bu durumdan keyif alın istiyorum ve ne diyordum delilik mi ya da başka bakış açısıyla delilik benzeri durumlar mı, mesela
deli gibi sevmeli,
deli gibi mutlu olmalı,
deli gibi gülebilmeli,
kendi adıma deli gibi yazmalı,
ama en iyisi mi okumalı ve kendine birşeyler katmalı, her anını değerli kılmayı bilmeli çünkü yarın güneş doğar ama biz olurmuyuz, genelde bilmediğimiz bir durum olduğu için bugünü en iyi şekilde deģerlendirmeli diyerek yazımda iniş takımlarını açarak inişe geçerken keyif aldığınız bir cümle olmasını ümit ediyor, bazen akıllı davranarak delilik yapmak gerektiğini düşünüyor, @sahinadm ve @tahirozgen hocamdan eğer aşırıya kaçtıysam kusura bakmasınlar diyor, teşekkürlerimi sunuyor, mutluluk ve sevgi dolu günler diliyorum

e.avina

Sort:  

You got a 13.49% upvote from @proffit courtesy of @avina!
2-25% Return on investment. Check steembottracker.com for current status
Minimum 0.01 SBD/STEEM to get upvote , Minimum 1 SBD/STEEM to get upvote + resteem

You've received a lifting from @botox ! Consider delegating to earn passive income 20SP,50SP,100SP,200SP.
Tu viens de recevoir un lifting de @botox ! Envisager de déléguer pour gagner un revenu passif 20SP,50SP,100SP,200SP.

Bana kalırsa giderek gelişiyor. Ben olsam araya virgül de koymazdım. :))

Nokta koymadım diye @captainsailor uyardı inceden sonrasında korkar oldum :)
Biraz vakit var diyorum alışma sürecinde :)
Değerli yorumun için teşekkürler

@captainsailor'ın tarzı değildir ondan. Yazılarında gördüğüm kadarıyla Realist ve Romantik bir edebi görüşü var onun. Seninki Dadaizm'e kaçıyor hafif; onu yapmaya çalışıyorsun. Bu yüzden uyardı bence.

Zaten bu adımı atarken olumlu bütün düşünceleri kendime teşvik olumsuzları da daha iyisini yapabilmek adına not alıyorum, ama yinede nokta kullanmayacağım :)

Bu uzun tek cümle olayını ben de çok severim. Ama herkese hitap etmez tabii. Bundan ötesi james joyce un ulysses in de ve oğuz atayın tutunamayanlarının 15. Bölümün de vardır. Onlar sıfır noktaşama ile bir bölüm yazmışlardır. Onlarınki tek cümle hedefi değildir, bilinç akışı tekniği olarak yorumlanır.

Teşekkürler hocam yorumun için, biraz bilinç elde edince bilinç tekniği olarak adlandırabilirim ki aynı düzeye gelmek çok uzun zaman alabilir, itiraf etmeliyim bu teknik kendi düşünce biçiminde çok etkisi olduğunu hissediyorum artı yönde, sürekliliği hakkında birşey söylemek şimdilik mümkün görünmüyor arada normal olarak yazmayı istiyorum çünkü bu şekilde çok yoruyor :)

:) Her gün yorucu olabilir, arada yazılarının içine serpiştirirsin ya da mesela haftanın 1 gününü belirleyip her hafta o gün bu şekilde yazabilirsin.

Haklısınız dediğiniz gibi yapmalıyım ilk zamanlar keyifli olsa da yorunca hevesim kaçmasın :)

Çoğu zaman cebelleştiğim bir sorun olarak gördüğüm; soluksuz, noktasını koyamadığım cümlelerimin aslında nasıl bir sanat akışına sebep olacağını fark edememişim. ( Yine sonu gelemedi.)

  • Bu farkı açık ara başarıyla göstermiş olduğunuz için tebrik ve teşekkür ederim. Çok delice ama akıcı. :)

Soluksuz bir yorum olmuş, harika yorumunuz için teşekkürler :)

Askerde kütüphanede severek oynadığımız bir oyun vardı. Sözlükten misalen rastgele 30 kelime seçerdik, bu kelimeleri birleştirip bir cümle oluştururduk. Dadaizm'in dibine vururduk. :) tekrar yapabiliriz.

@avina @tahirozgen @feryuse @doctorbishop @love-life

Çok güzel bir oyunmuş, sevdim doğrusu ben varım hazır antreman yapıyorken :)

This post has received a 3.13 % upvote from @drotto thanks to: @avina.

You got a 5.92% upvote from @dailyupvotes courtesy of @avina!

Bir akıllı gibi görünen deliler var, bir de deli gibi görünen akıllılar , hangisini yapalım, akıllı görünüp deli mi olalım ? Yoksa gerçekten deli miyiz, akıllı görünenlerden ama 😂

Akıllı olunca bi şekilde delirtiyorlar nasıl yapsak bilemedim :)

Hmmm anladım :))
Deli gibi görüncez .
O zaman delirtmeye uğraşmazlar dimi

Deliyi delirtmeye uğraşmazlar çıldırtmaya uğraşırlar sanırım. :))

Aynen en iyisi hepimiz deli gibi mutluluğu bulalım :)

Hmmm o zaman çılgın gibi görünecez ötesi yok :)))

You got a 17.81% upvote from @brupvoter courtesy of @avina!

This post has received a 6.67% upvote from thanks to: @avina.
For more information, click here!!!!

If you use our Robot before your post has 1 day and get an Upvote greater than 1%, you will automatically receive Upvotes between 1% and 10% as a bonus from our other robots.

Do you know, you can also earn passive income after every bidding round simply by delegating your Steem Power to @minnowhelper?
you can delegate by clicking following links: 10 SP, 100 SP, 500 SP, 1000 SP or Another amount

Help support @minnowhelper and the bot tracker by voting for @yabapmatt for Steem witness! To vote, click the button below or go to https://steemit.com/~witnesses and find @yabapmatt in the list and click the upvote icon. Thank you.

Voting for @yabapmatt

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63855.79
ETH 3113.00
USDT 1.00
SBD 4.04