Sort:  

Bakalım bir hocam, bu küre nin neyapacağı hiç belli olmuyor. 😀

Posted using Partiko Android

Küre bence kırıldı 😂😂😂

Posted using Partiko Android

@baycan duymasın 🙊

Posted using Partiko Android

Gerçekleri öğrenmeli 😥 biri kırdı onu

Posted using Partiko Android

Benim kürem sihirli kırılmaz sadece şans verir bazen bana bazen başkalarına 😃

Ben zaten onu sizler için ayarladım hepinize zamanı gelince uğrayıp şans getirsin diye ☺️ uzun zamandır uğramıyordu bana da en son yarışmada döndü bana 😄 bakalım şimdi kime şans getirecek Benin akıllı kürem 😎

Posted using Partiko iOS

Cumartesi görücez küre nin son hali nice. Nice yi ingilizce okursak daha da anlamlı oluyor. 😉

Posted using Partiko Android

Bence de very nice olacak 😃

Tahminimce 112,1 olabilir 🧐 çok düşündüm son kararım ☺️

Hadi hayırlısı ozaman😉

Posted using Partiko Android

Küre gerçekten @avina da galiba😅

Posted using Partiko Android

Yok hocam ya sanırım bu aralar iyi sallıyorum 😂

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 61904.94
ETH 2583.24
USDT 1.00
SBD 2.57