You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ani Harabeleri'nde bir gece..

in #tr6 years ago

Çok güzel bir öykü olmuş, en sevdiğim türden bir akışı var, okuyucuyu alıp götüren ve hikayenin başından uzaklaştırıp tekrar aynı yere getirmek...
Emeğinize sağlık...

Sort:  

çok teşekkür ederim beğenmenize sevindim:)
ben de bu türü seviyorum ama öykü-hikâye yazmada hiç başarılı değilimdir, sırf destek olmak için yazmaya çalıştım diyebilirim👧

Ben de destek olabilmek düşüncesiyle hareket ediyorum, sanırım biz kendimizi kısıtlıyoruz ben hikayenizi çok beğendim...

tekrar teşekkür ederim, aslında belli kalıplar içinde bir şeyler yazmaktan çok, özgürce hareket edip kafama göre takılmak hoşuma gidiyor🙆‍♀️
öykü-hikâye çok ciddi ve önemli olduğundan böyle düşünüyorum galiba..

ama her şeye rağmen çok zevkli oluyor yarışma heyecanını seviyorum🙆‍♀️

Tabi en güzeli kalıpların dışına çıkabilmek bencede, belli kalıplar içinde yazan onlarca insan var ve sonuçta biri diğerinin tekrarı niteliğinde oluyor dışarıdan bir göz her zaman zihin açıcı ve bakış açısından ufukları genişleten yazılar sunuyor...
Heyecanınız hiç eksilmesin inşallah 😊

teşekkür ediyorum bu güzel sözleriniz ve temenniniz için🤗

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 60239.77
ETH 2896.71
USDT 1.00
SBD 2.45