You are viewing a single comment's thread from:

RE: Doctor Saçmalıyor #S3E1

in #tr5 years ago

O zaman beni seviyorsun, madem saçmalıyorsun sorayım o zaman, saçmalık nedir?
Ayrıca

Davranışın doğruluğunu sonuçları ne olursa olsun niyet belirler. Niyet iyiyse felakete sebep olacak davranışlar bile cezalandırılmamalıdır.

Zaten böyle, ameller niyetlere göredir...

Sort:  

ameller niyetlere göredir...

Ben biraz daha toplumsal bakış için konuştum. Hatırlatıcı olarak da düşünebilirsin :)

O zaman beni seviyorsun

Tabi ki seviyorum :)

Saçmalık ile ilgili çok fazla tanım yapabilirim. Arkasındaki niyet önemli :D

Yukarıda kullandığım şekliyle saçmalık: Kişilerin farkında olmadan gülümsemesini sağlamak amacıyla belirli fikir algoritmalarının ve mantıksal düzenin dışına çıkarak okuyucuyu gündelik düşüncelerden çıkarma girişimidir :)

Aslında yazın bana güzel şeyler çağrıştırıyor, örneğin en iyi şekilde ifade edemediğin şeyleri saçmalığa vurmak gibi, çok iyisin ama iyi değilmiş gibi yapmak, insanların yoruculuğundan saçmalığa sığınmak :)

Başka bir deyişle minimal yaşamanın rahatlığına sığınmak. Beklenti yaratmadan içerik üretmek.

Bu da senin yorumunun bana çağrıştırdığı şey :)

Biraz daha ilerlersek dünya yıkılsa bana ne kıvamına geleceğiz, acaba ihtiyacımız olan bu mu?
:)

Bizim ihtiyacımız olan kesinlikle bu fakat başarabileceğimizi sanmıyorum :)

Haklısın, bunu başaramayız

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.17
JST 0.033
BTC 64188.14
ETH 2766.12
USDT 1.00
SBD 2.66