You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit Röportajları #1: Sudefteri

in #tr6 years ago

Çok güzel harika bir proje olmuş, tabi ilk yazıyı görünce insan röportaj teklifi alınca "randevu defterimde yer yok maalesef" diyesi geliyor 😉
En çok hoşuma giden tarafı ise röportaj yapılan kişinin taglarda isminin yer alması muhteşem bir şey olmuş, son olarak biraz erken yayınlayın ya bu saatte kahve hazırlatmayın bize 😁
Şimdiden ilerleyen yayınlarda başarılar dilerim...

Sort:  

Yer bulunur illa ki :)

Evet tag kısmı yakıştı bence de. #avina tagini de göreceğiz yakında :))

Soruları biz gönderebilir miyiz acaba? 😁

Güzel fikir. Mesela sıradaki röportajı kiminle yapacağımız söyleyeyim; @etasarim
Soru varsa sorabilirim :))

Bak burada bana torpil yap; soruları ben sorayım @etasarim'a :D

Ben birkaç soru sordum. Ama sizinkileri de ekleyebiliriz listeye :))

Tamam benim sorum belli zaten biliyorsun. Ekle gitsin :D

Mesela 5 yıl sonra kendini nerede görüyorsun diye sorabiliriz 😂

@etasarim şimdiden hayırlı olsun :p
aklıma güzel sorular geliyor:)

teşekkür ederim, beğenmene sevindim:)

"randevu defterimde yer yok maalesef"

yer vardır vardır:))

evet tag muhteşem olmuş, @damla'nın ince ve güzel fikri:)

Olmasada dostlar için mutlaka bulunur :)
Keyifli olacağına inanıyorum @damla ile anlaşırsak kendi yazımda sorularımı ben sorayım bari :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 58443.62
ETH 2524.10
USDT 1.00
SBD 2.34