You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit Röportajları #7: Avina

in #tr5 years ago

Ya ben bu kadarının çıkacağını hiç düşünmemiştim itiraf ediyorum, tek yaptığım sorularına muhabbet ediyormuş havasında yanıtlar verdim çok keyif aldım, aslında gözleri görmeyen birinin yazdırdığı bir şiirim vardı tabi onun asla haberi olmayacak bundan, onuda paylaşmak istedim ama nerede olduğunu bulamadım :)

Sort:  

Güzel olacakmış. Umarım bulursun ve bizimle paylaşırsın onu da :)

Ya senin gibi denize atmasam da sanırım dehlizlere attım galiba, biraz kurcalamak lazım ortalığı çok şey çıkacaktır eminim :)

umarım o şiiri bulursun biz de okuyabiliriz:)

Ya @sudefteri ve @damla bulacağım o şiiri hikayesiyle birlikte anlatırım ilginç bir hikayesi yok yalnız baştan söyleyeyim :)
Basit ve sıradan...

Siz o kadar güzel anlatıyorsunuz ki @avina hocam. basit ve sıradanlığın yerini güzellik alıyor.

Posted using Partiko iOS

Teşekkür ederim ya bugün bütün yorumlar beni çok mutlu etti, @damla çok iyi düşünmüş röportaj olayını kendisine ve sizlere ayrı ayrı teşekkür etmek istiyorum...

Ben de çok mutlu oldum böyle güzel bir röportaj yaptığımız için. Aslında röportaj olayını @sudefteri düşündü. Böyle şeyleri hep o düşünüp buluyor. Bannerımızdaki çay bardağını da su buldu 🌼

Vay gizli kahraman @sudefteri öylemi?
👏👏👏💐

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 67698.91
ETH 3266.83
USDT 1.00
SBD 2.64