You are viewing a single comment's thread from:

RE: Almak mı Vermek mi?

in #tr5 years ago

Yazını okurken hep kendi dünyamda oluşan bakış açılarının ifade edilmiş halini görüyorum, ayrıca unutmuşsunuzdur diyerek konuk yazar davetini yineliyorum.
Davete icabet bekleriz :)

Sort:  

@avina çok teşekkür ederim, davetiniz hala aklımda ama acaba yeterli miyim diye düşünüyorum. Kendi sayfamda kelime sınırı gözetmeksizin rastgele yazabiliyorum. Ama böyle bir proje için olur mu kafam karıştı.

bence güzel olur, bekleriz:)

Teşekkür ederim. Nasıl oluyor, yani yazıları nasıl alıyorsunuz? Konu serbest mi? Şartlar neler?

şartlara bu linkten ulaşabilir,
discorddan da @Sahinadm#2836 ile iletişime geçebilirsin:)

Anladım teşekkür ederim.

rica ederim:)

Cevap vermekte biraz geciktim sevgili @cocukgelisimi ama imdadıma yetişen olmuş teşekkürler @sudefteri

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 69084.83
ETH 3770.66
USDT 1.00
SBD 3.52