You are viewing a single comment's thread from:

RE: çocuk fotoğrafçılığı

in #tr5 years ago

Bir şey yapamamak belki vicdanında yara açmış olabilir lakin fotoğraf çekmeyi bırakmak bir şeyleri düzeltir mi sence?
Bence sen vicdanen bunu yaparak o anı tekrar yaşamaktan korkuyor gibisin ama bununla yüzleşmek en doğrusu, çünkü yarın aynı olay yaşanırsa karşısında daha güçlü durabilirsin, tekrar düşün bak o zaman böyle yaparak ne kareler kaçırmışsın anlayacaksın ama onunda pişmanlığı içine düşme sakın 😉
Ayrıca düşüncelerin çok güzel kalemine kamerana verdiğin emek kadar emek verirsen çok güzel işler yaparsın kardeşim, yüreğine sağlık...

Sort:  

Öncelikle bu güzel düşünceleriniz için çok sağolun @avina 🙏🏻
Ben o şeddeti gördükten sonra hiç bir şeye yapamadan oradan ayrıldım. O anki durum beni çok üzdü bişeye yapmadığım için haftalarca kendim sorguladım, Ve kararımı verdim mutlu olduğum çocuk fotoğraflarında artık mutlu değildim, bir şeylerin hakkın vermediğim için çocuk fotoğraflarını son verdim. Ama bundan sonrası için onlara bişeyler yapabilirmiyim onu düşünmem lazım.

Fotoğraf çekmeyi bırakmak o anı unutmak için çare değil, şu anda bile anımsıyorsun bence çekmeye devam et çözüm başka şekilde olmalı kardeşim

Baklım bu kadar olumlu yorumlardan sonra bişeyler yapabilirim 😊 @avina

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57946.22
ETH 3059.94
USDT 1.00
SBD 2.34