PAPATYA KOKUSU...

in #tr6 years ago

images (72).jpeg
Kaynak

Kimbilir kaç şehir ötedesin,
Ruhum kalın duvarlar geçip sana geliyor,
Heybemde en güzel papatyaların kokusu,
Efil efil esen o rüzgar benim,

Her günümü ayrı bir iklim kovalar,
Sen yoksan zemheri, sen varken bahar,
Hazanlar ayrılmaz kapımdan,
Gökyüzü sustukça gözlerim ağlar,

Bir çocuğun isteği gibi masumca,
Ve bir o kadar inatla seviyorum seni,
Çocuklar gibi sebepsiz gülüyorum bazen,
Çocukları koklar gibi içime çekiyorum seni,

Pınarlardan süzülen su gibi saf ve soğuk,
İçmek istiyorum seni, sana kanmak,
Dünyanın en güzel eylemini gözlerinde yapmak,
Gözlerine uyuyup, yine gözlerine uyanmak,

Gel sevgili hayat ol bana,
Seni istiyorum tek nefes içimde yaşamak,
Titreyen ellerimle uzanırken yanaklarına,
Süzülen gözyaşlarını usul usul okşamak...

e.avina

Sort:  

Paylaşımınız günün en Jumbo yazısı seçildi. Yazınız Jumbot ve Jumbot Kürasyon Kuyruğuna bağlı hesaplar tarafından oylanmıştır. Jumbot TR içerik oluşturucularına destek olma amacıyla kurulmuş bir oluşumdur. .

Jumbot hakkında daha fazla bilgi için Tıklayın

Çok mutlu ettiniz desteğiniz için teşekkürler

This post has received a 0.78 % upvote from @drotto thanks to: @avina.

Çok güzel bir şiir. Yazacak yorum bulamıyorum şiirlerinize. Bence bir kitap çıkarmalısınız. :)

Teşekkürler kardeşim kitap için inşallah diyelim niyetim var :)

Nasıl da güzel anlatmissiniz sevgiyi bir papatya kadar saf temiz masum en içli en derin öyle ki daha şiiri okumadan papatya başlığıni görür görmez beğendim paylaşımınızı çünkü papatya söz konusu... Aşkı en az Gül kadar güzel tarif eden... teşekkür ediyorum bu sahane payladiminiz icin yüreğinize kaleminize sağlık

Bu güzel yorumunuz için ben teşekkür ederim efendim...

Yüreğin dert görmesin hocam. Harikasın.

Eyvallah hocam sonsuz teşekkürler...

This post received a $0.011 (5.61%) upvote from @upvotewhale thanks to @avina! For more information, check out my profile!

How Cool!

You got a 16.13% upvote from @coolbot courtesy of @avina!

Help us grow, delegate today!

You've received a lifting from @botox ! Consider delegating to earn passive income 20SP,50SP,100SP,200SP.
Tu viens de recevoir un lifting de @botox ! Envisager de déléguer pour gagner un revenu passif 20SP,50SP,100SP,200SP.

This post has received a 4.33% upvote from thanks to: @avina!!!
For more information, click here!!!!

If you use our Robot before your post has 1 day and get an Upvote greater than 1%, you will automatically receive Upvotes between 1% and 10% as a bonus from our other robots.

Do you know, you can also earn passive income after every bidding round simply by delegating your Steem Power to @minnowhelper?
you can delegate by clicking following links: 10 SP, 100 SP, 500 SP, 1000 SP or Another amount

You got a 1.93% upvote from @moneymatchgaming courtesy of @avina! Please consider upvoting this post to help support the MMG Competitive Gaming Community.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59527.28
ETH 2462.24
USDT 1.00
SBD 2.49