KAÇIŞ...

in #tr5 years ago

Ben yoruldum hayat, gelme üstüme,

Ya da

Bahçemde menekşe, lale, gül tükendi ben tükendim,

Veya daha başka sözler şarkılara can veriyor, ruh katıyor.

Yorgunluğumuzu dile getirmenin bir yoludur şarkılar ve dinlenirken yinede şarkıları tercih ediyoruz.

Bazen o kadar oluyor ki insanın,

Sil baştan başlamak gerek bazen, hayatı sıfırlamak,

Diyesi geliyor. Tabi ki hayat ne heyecanımızın ne de mutluluğumuzun ne hüzünlerimizin farkında. Vaktim yok dersin sözü söylemek için kullandığın vaktini de alır hayat, bizede sadece öylece izlemek kalır. Biraz ruhumu dinlendirmek adına şarkılara kaçayım ben, ilk dinlemek istediğim parçayıda buraya bırakayım ve tavsileriniz olursada beklerim...

Sort:  

Bahçemde menekşe, lale, gül tükendi ben tükendim,

Bu da benden gelsin hocam.

Çok güzel bir parça, teşekkür ederim...

You got a 7.16% upvote from @dailyupvotes courtesy of @avina!

To support this service please vote for @chitty as a witness.

You got a 2.01% upvote from @booster courtesy of @avina!

NEW FEATURE:

You can earn a passive income from our service by delegating your stake in SteemPower to @booster. We'll be sharing 100% Liquid tokens automatically between all our delegators every time a wallet has accumulated 1K STEEM or SBD.
Quick Delegation: 1000| 2500 | 5000 | 10000 | 20000 | 50000

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63617.36
ETH 3070.79
USDT 1.00
SBD 3.82