HAZIRIM...

in #tr6 years ago

images (77).jpeg
Kaynak

Güne iyi başlayamadım galiba. Sabah 5:20 den 8:02 ye kadar uyku ile mücadele verince baya bi yoruldum sanırım. Neticede uyanabildim herhalde. Ama çok çok yorgunum. Bazen böyle oluyor. Fiziksel ve ruhsal olarak baya bi bitkin haldeyim. Bakıyorum ama görmüyorum, dinliyorum ama duymuyorum, duysamda anlamıyorum. Sadece görüntü misali varım. Halen uyumak istiyorum ama bu durumu uyku düzeltmez asla. Ruhsal yorgunluklarımın birikimi kimi zaman bu şekilde yansıyor ve hiçbir şeyin tadı olmuyor. Geçecek biliyorum.

13:21 ve geçmedi, aslında geçti ama bu arada başka bir şey dikkatimi çekti. Robotların dünyasına yabancı kalmayacağımı anlamış bulunuyorum. Evet hazırım ben robotlarla yaşamaya, dahası yaşıyorum sanırım. Artık insanlar oldukça kıvama gelmiş gibi. Ya arkadaş tamam çalış ama bu standart tempo nedir ya, arada bir öksür, ayağın bi tökezlesin bi ihtiyaç görmeye git ya, ya beni bi şaşırt ne olur. Evet robot gibi insanlarla çalışıyorum ama robotların dünyasına adım atmayı dört gözle bekliyorum. Sonuçta onlarda duygusuz stabil işler yapan ürünler olacak gibi ama zeka açısından en azından geliştirilebilir. Hiç olmadı güncelleme ister, bir üst versiyonu çıkar değiştirilebilir. İnsan dünyasında her şey böyle gelmiş böyle gider bir durum almış ne yazık ki. Hiçmi ruh haliniz değişmez arkadaş nasıl bir varlıksınız, @edebiyat bu konuda haklı bir yorum yapmıştı "ot gibi" bende ekliyeyim "robot gibi". Hazırım artık yeni dünyaya. Bugün eskilerden bir şiir paylaşayım istedim ama gün bizi nerelere getirdi ya. İyi ki steemit ailesi var da biraz insanların dünyasında yaşadığımı hissedebiliyorum. Herkese teşekkür ederim, kalın sağlıcakla...
e.avina

Sort:  

You got a 10.70% upvote from @steembloggers courtesy of @avina!

İnsanoğlu bilerek ve isteyerek robot olma yolunda ilerliyor mu yoksa :)

Geçmiş olsun avina bu arada,

Selamlar.

Teşekkürler efendim kesin o yolda ilerliyor, yani bir insan nasıl olurda her gününü programlanmış gibi aynı standartlar içinde yaşar aklım almıyor :)

Selamlar...

Bu aralar hatta daha çok ve en yoğun şekilde insanoğlunun ki istisnalar vardır elbet bırakın robotlastiklarini damarlarında kan yerine mazot dolaştığını düşünmeye başladım artık o yüzden resbitleriniz ve sözlerinizde hemfikirim ve duygusuz bir varlık olarak da hızla çoğalmamız da cabasi maalesef... Bu arada çok geçmiş olsun umarım ruh haliniz en kisa zamanda düzelir çünkü o çok kötü bir hâl gerçekten...

Çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için en kısa zamanda toparlarim ya bende ara ara olur böyle :)

Ben teşekkür ederim hepimizde oluyor çok kez o haller normaldir robotumsu canlılar var evrende :)

Aynen ya :)

This post has received a 1.04 % upvote from @drotto thanks to: @avina.

Benim hayatımda be zaman ne olacağı, ne yapacağım hiç belli olmaz. Neredeyse her sabah: "Bakalım bu gün ne yaşayacağız." derim kendi kendime. Dünyaya yeni ayak basmış bir yetişkin gibiyim her sabah. Koca bir belirsizlik var.

Acaba benim bu halim mi iyi yoksa senin şikayet ettiğin planlı programlı bir hayat mı hocam? :)

Daha iyi bir gelecek için yapılan planlara eyvallah ama bu bahsettiğim plan değil hocam kurulu saat gibi tik tak bir yaşam delilik tercih edilebilir bu durumda :)

How Cool!

You got a 25.00% upvote from @coolbot courtesy of @avina!

Help us grow, delegate today!

You've received a lifting from @botox ! Consider delegating to earn passive income 20SP,50SP,100SP,200SP.
Tu viens de recevoir un lifting de @botox ! Envisager de déléguer pour gagner un revenu passif 20SP,50SP,100SP,200SP.

Aynen robotlaştık hepimiz, duygusuz ve stabil.

Bazen bu ruh hali oluyor insanda çok takılmamak gerek. :)

Ruh halime fazla takılmıyorum aslında ama robot gibi yaşasak dahamı iyi diye sorguluyorum 😊

Hahaha robot gibi ruhsuz yaşamak depresyona sokar insanı, bence bir an önce bu düşüncelerden başka bir boyut düşüncelere geçmenizi tavsiye ederim yoksa steemitte robotic şiirler yazmaya başlamanınız pek de hoş olmaz belki flag bile atılabilir. Robotic şiirlere :))

Yok o kadar olmam zaten duygusuz olursam benim cenazemi kılsınlar zaten :)

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by avina from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

You got a 8.66% upvote from @minnowvotes courtesy of @avina!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60249.86
ETH 2347.79
USDT 1.00
SBD 2.52