AN İLE ANILAR...

in #tr6 years ago

1477948637_jizn.jpg
Kaynak

Unutma geçmiş dünlerin, beklediğin yarınlardan büyüktür...

  • e.avina -

Yukarıdaki cümleden yola çıkarak sizleri biraz oldu düşünmeye sevk etmek istiyorum.Ömür bizim için sayılı zamandan ibarettir.Bilen varmı peki ne kadar bir süre diye sorsam ortalama haricinde net bir cevap veren olmaz sanırım.Bir de şöyle bir şey var tabi "üç günlük dünya, dün gitti, yarın gelmedi o zaman anı yaşa" gibi.

Genel bir bakış açısı ile birlikte yazmaya gayret edeceğim.Evet dün gitti hatta dünler gitti, takılıp kaldıkmı yoksa.Eğer öyle ise şu anda biz yokuz bu günde çünkü dündeyiz hala.Farkında olmadan bugünde gidiyor.Yarın gelmedi ama hesabını yapıyorsak yine bugünü yaşamıyoruz maalesef.Her durumda bugünü kaybediyoruz ne yazık ki.Bugünü kazanmak için neler yapılabilir diye düşünüyorum, sonuç olarak istesekte istemesekte zaman geçiyor bizimle ya da bizsiz.

Hadi ne duruyorsun o zaman dahil ol sende zamana, gülmek için, mutlu olmak için sebepler ara.Hiç bir şey yapamıyorsan sev be dostum nefret etmek için değil sevmek için sebepler ara.Daha uzun yazmayayım biraz sen düşün dostum, beni yorma :)
Ama en güzeli sevgiyle, mutlulukla ve sağlıcakla kalın...

images (31).jpeg
Kaynak

Sort:  

Samimiyetinle gülümsetiyorsun hocam. Çok güzel. Tebrik ediyorum.

#tr başta olmak kaydıyla #edebiyat etiketini kullandığınız bu güzel paylaşımız için @edebiyat'tan upvote ve resteem desteği aldınız.

#tr etiketinin daha hızlı gelişimi için giriştiğimiz bu projeye destek verip #tr ve #edebiyat etiketlerini bir arada kullandığınız için teşekkür ederim. Etikete yazılan edebi metin değeri taşıyan paylaşımlarınız ikinci hesabım olan @sahinadm tarafından da oylanmakla beraber #tryardim - #trliste ekibinin insiyatifine sunulacaktır.

Steemit Edebiyat Hareketiimize katılarak edebi paylaşımlarımızı ve etkinliklerimizi yakından izleyebilir ve katılabilirsiniz.

Dilerseniz @edebiyat'ın kürasyon izine katılarak oylarımıza ortak olabilirsiniz.

Sizleri daha güçlü oylayabilmemiz için bu yorumu oylamak isteyebilirsiniz.

Sevgilerimle.

Teşekkür ederim efendim aslında niyetimiz düşündürmek lakin gülümseme eşlik ediyorsa bu da bana mutluluk verir :)

Congratulations @avina! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the total payout received

Click on any badge to view your Board of Honor.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last announcement from @steemitboard!

Do you like SteemitBoard's project? Vote for its witness and get one more award!

Maaşallah hocam çok çok iyisin

Estağfurullah hocam elimizden geldiğince

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62401.16
ETH 3012.10
USDT 1.00
SBD 3.55