Bee Beauty Soyulabilen Altın Maske..

in #tr6 years ago
Hayatımın hatasını, hatalarımdan ders almayarak yapıyorum sanırım ben. Be kadın peel off maskeler canını yakıyor işte niye illa kullanmak için direnirsin anlamak mümkün değil. Ambalaj üzerinde gold, firming, sıkılaştırma, kafein özü gibi kelimeleri görünce dayanamadım, merakıma yenilerek aldım ve denedim tabi ki.

IMG_3904.JPG

Bir de devasa boyut yani 150 ml. ve fiyatı da 14-15 TL. diye hatırlıyorum. Bee Beauty genelde memnun da kaldığım bir marka bu arada.

IMG_3918.JPG

Maskeyi uygulamak oldukça kolay çünkü bazı diğer maskeler gibi çok yapışkan veya akışkan değil. Yine de sürerken bir kedi dili fondöten fırçası ile sürüyorum ben. Hem ellerim kirlenmiyor hemde ürün ziyan olmuyor.

IMG_3919.JPG

Maskenin yapısı..

IMG_3920.JPG

IMG_3925.JPG

Gelelim uygulamaya, şöyle çok kalın değil, ince de değil ortalama kıvamda ürünü yüzüme uyguladım. İlk hatam hiç deneme yapmadan, sadece burun ve alın bölgesine değil tüm yüze uygulamam oldu o maskeyi. Ama doğal olarak maske arındırıcı, temizleyici değil sıkılaştırıcı. Ben de tabi bütün yüzüm sıkılaşsın istiyorum.

IMG_3926.JPG

Neyse maskeyi sürdük, kurumasını bekliyoruz. Bir kere çok ince sürerseniz çabuk kuruyor ama soyulurken zorluk çıkartıyor, sürekli kopuyor falan. Bu yoğunlukta sürülen maskenin kuruması 20-25 dakika alıyor. Daha gecikmeyin çünkü kurudukça cilde yapışma seviyesi de artıyor.

IMG_3974.JPG

Evet sürdük, kurudu şimdi çıkartacağız. Ucundan güzelce kaldırınca ve eşit kalınlıktaysa evet tek parça halinde çıkar, onda bir sıkıntı yok. Ama bu kadar mı acıtır bir maske, çıkartırken çığlık attım resmen artık. Bu kadar acıttıktan sonra sıkılaştırsa ne sıkılaştırmasa ne olur. Zaten cildi çekiştirdiği için sıkılaştırma etkisi de olmuyordur bence.

IMG_3916.JPG

İçeriği de eh işte ne çok iyi ne çok kötü.

Bu sefer merakımın sonu pek iyi bitmedi. Maskeyi bütün yüzüme uygulayamıyorum ama atmak da istemiyorum. Belki sadece elmacık kemiği bölgesine uygulayıp kullanırım diye düşündüm ama değer mi bilemedim. Siz ne dersiniz?
Sevgiler..

Sort:  

Calling @originalworks :)
img credz: pixabay.com
Nice, you got a 100.0% @derrick829 upgoat, thanks to @audreynsekerleri
BuildTeam wishes everyone a great Christmas and bullish Holidays
Want a boost? Minnowbooster's got your back!

You got a 2.39% upvote from @minnowvotes courtesy of @audreynsekerleri!

Cok aciklayici bi post olmus, bu maskeyi deniycem :)

Teşekkürler 😊 indirimli almanı öneririm ..

Congratulations @audreynsekerleri! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 100 as payout for your posts. Your next target is to reach a total payout of 250

Click here to view your Board of Honor
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

You got a 14.74% upvote from @booster courtesy of @audreynsekerleri!

NEW FEATURE:

You can earn a passive income from our service by delegating your stake in SteemPower to @booster. We'll be sharing 100% Liquid tokens automatically between all our delegators every time a wallet has accumulated 1K STEEM or SBD.
Quick Delegation: 1000| 2500 | 5000 | 10000 | 20000 | 50000

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63281.14
ETH 2674.11
USDT 1.00
SBD 2.79