Belgrad Ormani/Belgrad Forest
Tarihçesi;
Adını Kanuni sultan süleyman zamaninda kurulan bir köyden geliyor. 1521 yılında Sirbistan seferinden sonra istanbula getirilen Sırp tutsakların yerlestirilme amaciyla kurulmuştur.
İstanbul sınırlari içerisinde olup,kaçıp kafa dinleye bileceğiniz sayılı ormanlardan biridir.
Vakit buldukça biz de yaz kiş demeden vaktimizi orada değerlendiriyoruz.
Dünden bir kac kere paylasacağim sizinle ☺
Foto1
Gövdesini kesmişler ama dallarını ayiramadiklarindan dolayı olduğu gibi bırakmışlar :))
Güzel içerik
Sağolun ☺
Tebrikler
Teşekkur ederim.
ilginç duruyor gövdesi kesilen
Aynen ilginçç
Nice shot, flying tree:)
Haha Thanks ☺
güzel içerik hocam elinize sağlık
Sağolun ☺☺
Tebrikler ! Paylaşımınız TRListe kurallarına uygun görülmüş olup günün seçilen yazıları arasında yerini almıştır.Paylaşımınız için Teşekkürlerimizi sunarız.Detaylara buradan ulaşabilirsiniz.Eğer, bizimle iletişime geçmek isterseniz TR Discord Kanalından bizlere ulaşabilirsiniz.
Teşekkür ederim.☺
Foto 3 çok iyi. Ağacın öyle duruşu mükemmel poz çıkarmış.
👍👍
Resimler harika
Sağolun ☺
Çok iyi manzara ya :)
Giderrrizzz 😉
Film karesi gibi muhteşem :)
Teşekkürler ☺