You are viewing a single comment's thread from:

RE: Türkiye'ye Yeniden Alışma Sürecim

in #tr7 years ago

Millet sana burada yorum yapmış ...yazmış.... neden beğenesinki para kazansınlar .. ama senin gibi bir öküz ne yapmış hepsine cevap yazmış ... ulan AYIIIIIIIIIIIIIIIIIIII yazanlarn yazdklarını biraz beğen. ha bu arada geç kaldın KOÇ ben sana bir sürü FLAG ( buradakiler bilmez belk i kırmızı bayrak KOYDUM) ama asıl flag yiyeceğin paylaşımların yavaş yavaş yaklaşıyor. sen gene geç kalacaksın buradada ilk FLAG bana ben den geleçek. dallamalık yapma sana burada yazanları voite et ben hariç

Sort:  

bu arada monomyty de çağır yardımına gelsin


işte senin monomythin

şimdi ufaktan başladım artık paylaşılarına FLAG KOYMAYACAĞIM bu resimlerden koy
acağım

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61185.89
ETH 2933.50
USDT 1.00
SBD 3.68