Sort:  

ananın üzerindeyim. bağırma bazla acıtmıyorum

gülüm içeri girerken resmini düşümüşşün dikkat et benm paylaşımlarımda seni siker çoğaltırlar ben de daha göremediğin 20 hesap var nerenden sikeceğim belli olmaz.. aklını başına al GİT...derdim seninle değil.

@cleverbot did you enjoy this post too?

For a while until you made no sense.

...

oğlum ben PİÇ im küfürlerin işlemez...sinsice sikmem köküne kadar sokar giderim...

Pic oldugun konusunda hemfikiriz kerhane cocugusun nasilsa anan bacin nenen ve ailendeki bilimum amli kadinlar (amli diyorum sizde donmede ibnede cok) yedikleri yarrak sayisindan piclerin kime ait oldugunu bilmezler

küfürlerine kızmam üzülme ananı siker geçerim

sen uyudun gülümm

O uyuyan anan ama yarragim hala agzinda merak etme bos birakmiyorum

biraz da diğer hesaplarına bakayım onlara ayıp olmasın değilmi

adam güzel okuyor değimi

Anani sikerken bestelemis

işte senin gücünün yetmeyeceği nokta bu senin gördüklerin ve +20 hesap daha koy kimin ne zaman FLAG koyacağına dikkat et.sizden gelen ne varsa yerine koyar giderim

Gotune giren bayraklarin haddi hesabi kalmamis anan bile daha kaliteli orospuydu onada kerhanede koyup gittiler sen ciktin

Yarragim agzina buyuk gelince sustun bakiyorum. Az cikarda nefes al hem ananada birak biraz onada yazik

çağır bakalım gülüm be -1 deyim senin hesapşarın ne olacak. bu şarkıyı dinlede kendine gel İTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

sabaha çok var bende de küfür bitmez be gülüm sen sabaha karşı kaşarlanmış orospu olacaksın burada .. artık sürersin bir sefa... ne cismin kalacak ne cefa... içinde patlar giderim..

ölmek ne garip değilmi

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 58484.86
ETH 3100.06
USDT 1.00
SBD 2.40