@atli
Ülkemiz çok göç alan bir ülke. Bu arkadaş Afrika'da geldiği ülkede SAAT kabilesindeymiş. bir de akrabaları var PARFÜM Kabilesi ile DERİ KEMER ve CÜZDAN Kabilesi tabi baba mesleklerini burada da icra ediyorlar . kimseye zararları yok. en azından amerika daki gibi zenci mahalleleri kurmadılar. gerçi bir tane Fatih ilçemizde var. beyaz kadın ticareti yok ama olsun eşitlik adına siyah kadın ticareti var. Peki bunlar neden AVRUPA ya gitmek istemezler. işte soru BU. Burada ırkçılık yok. üstelik çoğu müslüman da değil.( gerçi orası bizi bağlamaz)
bu resimde Suriye li mülteciler var bunlarda geleneksel meslekleri dilencilikle geçinen parazit gibi yaşamaya alışmış sözde
kendilerine utanmadan müslümanım diyen zibidiler .
Ne sokaklardan ne siyahilerden ne de Suriyelilerden haberi olan birinin, en iyi ihtimalle sürü psikolojisiyle, en kötü ihtimalle de ise ırkçılıkla atılmış bir post :(
:) benim oturduğu cadde de suriyenin zenginleri oturuyor ama fakir yönünü üst geçitlerde kaldırımlarda metrobüste cuma günü cami çıkışlarında bol miktarda görüyorum. zancilere gelince aksaray metro durağında in yenikapıya doğru bir yürü bakalım yada ara caddelerde tezgahlarının önünden geçerken dikkatlice bir bak neler satıyorlar kimbilir belki gittiğin kahveye bile gelmişlerdir ellerinde tezgahları ile sanırım bu kadar cevap yeter sadece bişeyi eksik bırakmışsın . FLAG yap ta tam olsun...... :)