You are viewing a single comment's thread from:

RE: Yarışma Sonucu

in #tr6 years ago

Buranın bu kadar kin ve nefret dolu ve insanların SBD uğruna birbirine sonunu düşünmeden atıp tuttuğu bir platform olduğunu bilmiyordum .
Paylasimim konusunda ise;

  1. Paylasim icinde bilgi vermek zorunda olduğum icin mecburen bir kaynaktan yararlanmam gerekiyordu. Sonucta nüfus gibi bir özelliği orada yasayan insanlari kendim sayarak bulamam.

  2. Kaynak belirtirken yaptigim bir yanlisliktan dolayi paylasimima cheetah Steemit botu olarak tahmin ettigim bir bot yorum yapti paylasimima.

Neden benin secildigim kismina dikkatli bakarsaniz burada yeni oldugum icin tesfik olabilmesi icin ben secilmisim. Yani paylasimimin üst duzey bisey olmadigini bende biliyorum ama hakaretlerinizi kabul etmiyorum .

Sonuc olarak ben SBD filan istemiyorum kesinlikle . Ama ben almiyorsam kimseye de verilmesin . Yarismadan cekildigim yok . Cunku benim kazanmami istemeyenlerin ben de kazanmasini istemem. @cashunter iyi niyetinizden dolayi tesekkur ediyorum ama ben SBD istemiyorum. Tesekkurler.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 68086.39
ETH 2626.77
USDT 1.00
SBD 2.67