MERHABA STEEMIT !

in #tr6 years ago

unnamed.png

Merhaba arkadaşlar.
Steemit'te yeniyim . Dün kaydoldun ve site ingilizce olduğu için ingilizce bir iki içerik paylaştım . Fakat hem istediğim karşılığı alamadım hem de ingilizcem yetersiz olduğu için zorlandığımı farkettim ve #tr etiketinde yazmaya karar verdim . Daha önce de bloggerlik yaptım. Fakat henüz burda yeni olduğum için biraz heyecanlıyım açıkçası. Gönderilerime upvote yapan herkesi takip edicem umarım beğendiğinize değecek içerikler hazırlayabilirim.
Teşekkürler

Sort:  

Merhaba ben @osmania, @kusadasi ve @try-market küratörü olarak #tr ve #cointurk etiketlerindeki kaliteli yazıları inceliyorum. Sonrasında bu yazılar @kusadasi veya @try-market hesapları tarafından upvote ediliyor. @kusadasi ve @try-market #tr etiketinin daha yukarılara çıkması için çok büyük bir çaba içerisindedir. Tabii ki bu ilerleyişin kaliteli yazılarla olması yönünde çaba harcıyoruz.Paylaşımlarınıza 'cointurk' etiketini ekleyerek @kusadasi ve @try-market tarafından desteklenmesini sağlayabilirsiniz. Ayrıca, sürekli olarak @kusadasi tarafından düzenlenen projeler ve discord kanalımızda anlık yarışmalar mevcuttur.
Katılmak isterseniz discord kanalımıza buradan ulaşabilirsiniz.

Tesekkurler

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66598.01
ETH 3236.65
USDT 1.00
SBD 4.66