Yapamam sandim

in #tr7 years ago

CAM00155.jpgrulo pastayi yapabilenlere hep hayran olurdum.ben yapamam sanirdim.birgün bi güven geldi kalktim ve denedim,yapabildiğimi gördüm.hersey düşünce gücüyle oluverdi.kafada bitiyor iş derler yaa.öyleymiş gercekten.bunu hayatin başka alanlarinda da uygulamak gerekir.

Sort:  

Çok güzel görünüyor eminim tadı da çok guzeldir..

Ellerinize sağlık oldukça başarılı 👍

Teşekkürler 😊

Eline sağlık çok güzel görünüyor👍

Eyvallah 😊

Congratulations @asumilal! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Afiyet olsun

çok şık görünüyor afiyet olsun tarifini de paylaşsaydınız:)

Ins bir dahaki yaptigimda asamali olarak paylasirim

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 58077.92
ETH 2457.08
USDT 1.00
SBD 2.37