Boş mantı

in #tr7 years ago

CAM00372.jpgmerhabalar,aldim elime oklavayi,geçtim hamurun başına.tatar böreği yaptim.kimileri hingel gibi bisey diyor bunun adina.boş manti da diyebiliriz.ben de çocuklarim da çok severiz.manti hamuruyla ayni .bir yumurta ve bir su bardagi su biraz tuz ve aldigi kadar un ile sert bi hamur yogurup kesiyoruz.haşlayip üzerine sarimsakli yogurt ve yağ gezdiriyoruz.bu verdigim ölcü 3 kisilik.yani ben ve çocuklarima yetiyor.CAM00373.jpgsarimsakli yogurt daha da lezzetlendiriyor hamurun tadini.mutfakta vakit geçirmekten hoşlananlara güzel bir uğraş.yapacaklara şimdiden afiyet olsun

Sort:  

Bunun içine bide küp küp doğranmış patates kızartması da koyup öyle deneyin derim, afiyet olsun :)

Teşekkür ederim ,denicem.👍

öyle yapınca adı hıngal oluyor tadı da güzel oluyor @asumilal

@peri ve kuyruğundaki hesaplar tarafından oylandı.

ellerinize sağlık çok güzel görünüyor canım çekti şu saatte🙆

Sagolun,Teşekkürler 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 58127.19
ETH 2452.98
USDT 1.00
SBD 2.36