You are viewing a single comment's thread from:

RE: Hiç Işık Yok

in #tr6 years ago

Muhteşem... Bu kadar kısa bir yazıda bu kadar etkili nasıl anlatılır bunca hastalık?

Sinir uçları demiştim değil mi? İşte bize gerekli olan tam da bu! Uyutan değil sarsan, tertemiz bir çalışma..
Elinize sağlık, bu çalışmayı seri haline getirseniz ne iyi olur... Bir ara Behzat Ç senaryosu okuyorum gibi geldi :)

Sort:  

Güzel yorumunuz ve büyük iltifatınızdan ötürü çok teşekkür ederim. 🙏

Seri haline getirebilir miyim bilmiyorum zira yazma konusunda hiç bir zaman önceden plan ve kurgu yapabilme yeteneğim yok.

Her seferinde bir daha bir şeyler yazıp yazamayacağımdan bile şüphe duyuyorum açıkçası. Bakalım nasip diyebiliyorum.

İltifat etmek demeyelim bence, çok sahici gelmiyor bana... Gerçekten çok beğendiğim için yazdım, gurur duydum...
Sanatçıya sipariş gibi oldu benim isteğim kusura bakmayın, siz yazın sadece hem de içinizden geldiği gibi yazın... anlatın demek daha doğru belki..
Selam ve sevgilerimle
📝

Samimiyetinizden hiç şüphem olmadı. Tekrar çok teşekkür ederim. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 52827.29
ETH 2171.15
USDT 1.00
SBD 2.28