You are viewing a single comment's thread from:

RE: ---

in #tr6 years ago

Bir doktora mı görünseniz? Bu ruh haliniz gerçekten üzüyor beni... Diğer taraftan bu sergilediğiniz yaklaşımın benzerlerini çok gördüm, yazdığım yazıya benzer tepkiler verenler kriptolar oluyor genellikle, ama bilemedim yine de bu ihtirasın sebebini...Sizin gibi bir araştırmacı değilim olamam olmak istemem...
Umarım herşey iyi olur sizin ve destekçileriniz açısından...İyileşmeniz dileklerimle..
Bir de bu kadar sevmediğiniz birini takipten de çıkabilirsiniz, mute etkinleştirebilirsiniz
Ben sizden hâlâ ümidimi kesmediğim için bir süre daha takipte kalmayı düşünüyorum..

Sort:  

Kız profili açıp milleti kandırdığınız için siz hastalıklı olmuyorsunuz, biz bunu dile getirince mi hastalıklı oluyoruz.
Tüm steemit tr kimin hastalıklı olduğunu çok net görüyor.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60115.50
ETH 3192.77
USDT 1.00
SBD 2.45