Ey Ahali!!!

in #tr6 years ago

Ey Ahali!

Hoşunuza gitmeyenleri söyleyenlere ne yapıyorsunuz?

Sosyal medyada bir kısa tur,

Bulduğunuzu zannettiğiniz bilgi kafanızın arkasındaki niyetle örtüşüyor mu?

Yapıştır gitsin iftirayı!

Temizlemek için uğraşsın karşıdaki değil mi?

Akbabalar da kokuyu alır damlarlar vakit geçirmeden nasılsa!

Başlasın linç!

Olmayanı ispat etmek için, kendinizce haklı sebeplerle gizli kalmasını tercih ettiğiniz kimliğinizi açıklamak zorunda bırakılın...

Ben bugün bir yazı yazdım, evet bazılarının zoruna gitmiş olabilir, sizce yanlış olabilir, geçersiz değersiz de olabilir...

Ama yazımın içeriğine cevap yetiştiremeyince beni itham altında bırakmak, yetmedi sokak ağzıyla dalga geçmek nedir?

Daha dün başka bir kullanıcıyı yapmadığı bir şeyle itham etmediler mi?

Sonra gerçek ortaya çıkınca ne hissettiniz?

Ben söyleyeyim;

Hiçbir şey!!!

Bence bırakın paylaşım yapmayı artık!

Bu anlayışı değiştiremeyecekseniz yazdıklarınızın samimiyeti olmayacaksa ne anlamı var?

Para kazanmak için başka yollar deneyin, limon satın hiç değilse onurunuz sizinle kalsın...

Benim derdim var, yazarak paylaşarak azalan bir dert..

Beni dinleyen, anlayan birileri var oralarda bir yerlerde diyerek yazdıklarım var...

Türk topluluğu gelişsin, farklılıklara saygı gösterilsin, konuşarak, tartışarak çareler üretelim, burada bu platformda en azından bunu başaralım istedim...

Çok şey istemişim, ütopyamda yalnız kalmaya devam edeceğim...

Ben Asena...

Bu milletin içinden bir Asena...

Tarihin içinden Bozkurtların arasından gelen Asena

Hoşunuza gitse de gitmese de

Sadece kendi doğrularını söyleyen

Kendisi gibi olan,

Kendisi gibi kalacak olan!

Kendi doğrularını savunacak yiğitlikte olanları aramaya devam edecek olan Asena!

Sort:  

Kim olduğu, ne olduğu önemli değil. Birey olmak yeterli saygı beklemek ve görmek için. İnsanlık yaşama vahşi bir hayvandan farksız başladı. Yavaş yavaş evriliyoruz ama hala vahşiyiz ne yazık ki.

Screenshot_332.png

Çok delikanlı bir dayısınız hocam tebrik ediyorum.

Oha diyorum :D

Amaç ney? Suretler filmi gibi bi şey mi?

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59933.20
ETH 3191.47
USDT 1.00
SBD 2.44