İddaa oynadımm 😅

in #tr8 years ago

Evet bugün İddaa oynadım ve kaybettim😅😒😅 ..Olsun önemli olan heyecanını yaşamaktı..Ufak paralarla oynanan oyunları zararlı bulmuyorum.Herşeyin fazlası zarar . Hayatım o kadar sıkıcı ki bu heyecan bile güzel geldi bana.
Bu arada maç ile ilgili bilgim sıfır . Oynadığım takımların hangi ligte ne kupası oynanıyor takım hakkında herhangi bir bilgiye de sahip degilim.Sadece altıncı hisle karambole oynadım.Ben zevk aldım devam edeceğim 😂😂😂IMG_20180106_210424.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.04
TRX 0.33
JST 0.082
BTC 61536.92
ETH 1644.15
USDT 1.00
SBD 0.42