TR Etiketi Haftalık Rapor 28/05-03/06

in #tr6 years ago

TR etiketinin haftalık raporu gelmiş hoş gelmiş. @boddhisattva'ya teşekkürler.


TR.png

ayrac1.png

Trendlerde 5-6 sıra gerilemişiz, al mehteri geri...

Çal oradan efkarlı bir şeyler...


Öyle bir hale geldik ki bir sıra yükselince sevinmeye çalışıyoruz ama gerçekten üzücü bir durum demiştik geçen hafta, şimdi söyleyecek bir şey yok.

ayrac1.png

Dil etiketleri arasında da 4. sıraya yükselmişiz bari..

Screenshot_3.png

ayrac1.png

Yazar ve içerik sayısında artış olsa da gelir de inanılmaz düşüşler var, sıramızı koruduğumuza şaşırıyorum. En yakın dil etiketinde bizim yarımız kadar yazar ve içerik olmasına rağmen hemen peşimizde duruyor.

.Geçtiğimiz HaftaBu Hafta
Yazar301270
İçerik1108967
Ödül SBD43634419
Oran %0.5740.613
Sıralama54

ayrac1.png

İlk 25 küratör sıralaması.

@golge hesabım 16. sıraya yükselmiş, küratör olmanın yüksek steem power ile alakası olmadığını görmüş oluyorsunuz böylece.

Ayrıca yeni başlayan ve #tr etiketindeki içeriklere destek olan projelerden @tryardim 7. sıraya, @quraturk ise 14. sıraya yükselmiş.

@kusadasi her zamanki gibi olması gerektiği yerde.

Destek olan tüm hesapları tebrik ederim.

@candyboy ve diğer botlar için irtibata geçtim ama daha dönüş alamadım.

Screenshot_4.png

Screenshot_5.png

ayrac1.png

Çalışmaya devam ;)


İyi çalışmalar.

ayrac1.png

Görseller Kaynak:

1(wikimedia), Diğerleri

ayrac1.png

altyazı.png

Sort:  

Get your post resteemed to 72,000 followers. Go here https://steemit.com/@a-a-a

Sanırım etiketler arasında geriye düşmemizdeki en büyük faktör medyan değerinin paylaşımları kötü etkilemesinden kaynaklı bot kullanımının azalması. Umarım gelecek süreçte median değeri yükselir ve bot kullanan kişiler tekrar bot kullanmaya başlar :)

Etiketlerin bot kullanımıyla az alakası var, konu ve yorum sayısı daha önemli orada. #tr etiketini en başta kullanması gerek insanların.

Bot kullanımı artarsa iyi olur, dil sıralamasında artarız o zaman :))

Anladım. Sanırım ben bunu hep karıştırıyorum ve karıştırmaya devam edeceğim. dil kullanımında ilk üçe girmeliyiz. Genel etiketler arasında da tekrar ilk 50'ye giriş yapıp sürekli yükselerek devam etmemiz gerek. Umarım yapılabilir bu

Umarım 😊

Tam da acaba #tr kaçıncı sırada? acaba neredeyiz? derken paylaşımınızı gördüm. Değme Felek türküsü ile de uyum, harika olmuş.

Tr ye has ve özel şeylerle süsleyeyim ki belki okunurluğu artar diye uğraşıyorum, insanlar sadece göz gezdiriyor çünkü. Güzel tesadüf olmuş, @emrebeyler @trdaily hesabından her gün paylaşıyor #tr etiketinin durumunu oradan da takip edebilirsiniz isterseniz :))

Ben ortalıkta yokum diye gelir düşmüş:)
Her zamanki gibi bu derli toplu bilgilendirme için teşekkürler.

Ya sen nerelerdesin, hep senin yüzünden bu haldeyiz bak :))

Teşekkürler ama yazmaya devam et artık 😊

Eğer bir yerde daha evvel anlattıysanız ve ben bulamadıysam kusura bakmayın.

Aşağıdaki başlıkların anlamını rica edebilir miyim ? Ve/Veya nasıl hesaplandığı hakkında bir fikriniz var ise yardımınızı rica ederim.

Teşekkürler.

Account : Hesap sahibi ?
Votes : Kullandığı oy sayısı ?
Authors : Comment dahil Post Sayısı mı ?
VAS % : ?
Contr.(SBD) : ?
Share % : ?
Eff. : ?

Her hafta paylaştığımda bu hesaptan alıyorum ve linkini veriyorum ama bulmanıza sevindim :))

Sıralama sondaki Effective'e göre yapılıyor. O da Contr. (küratörün kazandırdığı değer) değerinin toplam yazar sayısına bölünüp, küratörün oy verdiği yazar sayısıyla çarpılması sonucu ortaya çıkıyor.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68228.72
ETH 3279.36
USDT 1.00
SBD 2.67