TR Etiketi Haftalık Rapor 21/05-27/05

in #tr6 years ago

TR etiketinin haftalık raporuyla yeniden karşı karşıyayız. @boddhisattva'ya teşekkürler.


TR.png

ayrac1.png

Trendlerde bir sıra ilerlemişiz, ver mehteri...


Öyle bir hale geldik ki bir sıra yükselince sevinmeye çalışıyoruz ama gerçekten üzücü bir durum.

ayrac1.png

Dil etiketleri arasında da yine 5. sıradayız..

Screenshot_11.png

ayrac1.png

Yazar ve içerik sayısında artış olsa da gelir de inanılmaz düşüşler var, sıramızı koruduğumuza şaşırıyorum. En yakın dil etiketinde bizim yarımız kadar yazar ve içerik olmasına rağmen hemen peşimizde duruyor.

.Geçtiğimiz HaftaBu Hafta
Yazar293301
İçerik10081108
Ödül SBD52404363
Oran %0.6310.574
Sıralama55

ayrac1.png

İlk 25 küratör sıralaması.

@golge hesabım 23. sıraya yükselmiş.

Ayrıca yeni başlayan ve #tr etiketindeki içeriklere destek olan projelerden @tryardim 8. sıradan, @quraturk ise 24. sıradan listeye giriş yapmış.

@kusadasi her zamanki gibi olması gerektiği yerde.

Destek olan tüm hesapları tebrik ederim.

@candyboy şu anda botlar arasında en fazla oranlarda oy verenlerden biri olduğu için hala ilk sıralamada bulunuyor. Onun listeden çıkarılması için bot olduğunu belirtmemiz gerek. Bu konuda irtibata geçeceğim.

Screenshot_12.png

ayrac1.png

Biraz daha çaba arkadaşlar, bencillikten uzak olup herkesin birbirine destek olması gerekiyor. #tr etiketini en başta kullanmayanlar kullanmaya başlarsa çok daha iyi olur. Ayrıca herkes günde en az 10 yorum yapmaya başlasın artık, 10 dakikanızı almaz.


İyi çalışmalar.

ayrac1.png

Görseller Kaynak:

1(wikimedia), Diğerleri

ayrac1.png

altyazı.png

Sort:  

bot kullanmadan steem de para kazanilabirmi

Bot kullanmadan da kazanılabilir elbette ama etkileşim içinde olmak gerek diğer insanlarla. Onlara oy vererek yorum yaparak arkadaşlıklar kurman gerekmekte.

Profilini inceledim, 3 aydır buradasın ve hep ingilizce içerik paylaştığın halde hiç etkileşim alamamışsın. İnsanlar senin varlığından haberdar değil. Neredeyse hiç yorum yapmamışsın kimseye.

İstersen Türkçe yazmayı dene ve insanlarla etkileşime girmeye başla ;)

+1

İngilizce yazmaya devam etsen dahi etkileşim çok önemli, her zaman merhaba demek fayda sağlar.

Tabiki de, Türkler olarak birbirimizi takip edip upvote'ler yaparak hızlı büyümeliyiz, ben yaptım aynısını beklerim :)

Türk topluluğunun gelişmesi için katkı sağlayan projelerin etkisi gerçekten büyük. Onun dışında tr topluluğunda bulunan kişilerin daha azimli çalışması gerekiyor bence de. Teşekkürler raporu yayınladığın için abi :)

Ben teşekkür ederim verdiğiniz emekler için ;)

Ver mehteri :D:D keyiflendim :D


Hocam başka botlar da var listede geri bildirim verecekseniz onları da tespit edin isterseniz.

@jumbot bir bot değildir :D (ona laf atılmadığını biliyorum)

Evet ilk 25 de direk göze çarpan 2 tane daha var. Onlar haricinde genelde bot gibi algılanan ama destek olan hesaplar var ;)

Teşekkürler geri bildirim için, diğerlerini de incelemeye alayım.


İnsanımızı başka türlü gaza getiremeyeceğiz anlaşılan, ben de eski taktiklere başvurayım dedim :D

Ben gazlardayım bu ara :) artık imzam bile var ama koymayayım buraya biraz kıskanabilirsin :)

Gördüm yan sekmelerde son yazın açık ama hala okuyamadım, imzan gözüme çarptı :D

Benim de imzam var ama göremiyorsunuz, ince bir çizgi çünkü ;)

Yok ya walter olduğu için kıskanırsın dedim 😂 senin de imzan gayet var ayrıca :)

Onu imzadan saymıyorum :))

Walter imzasını kalbimize atmış, sahiplenemezsin zaten.

O konuda katılırım. Herkes izlesin tanısın çok isterim. Keza onlarca insan başlattım :)

Güzel paylaşım tr etiketini ve en iyi durumdaki hesapları hakkında güzel bilgilendirme olmuş teşekkürler

Bu listeyi hazırlayan arkadaşlara teşekkür etmek gerekiyor, ben kopyala yapıştır yapıyorum neredeyse :))

Başımı kaşıyacak vaktim yok, paylaşım hak getire ama fırsat bulduğumda yorum yapmaya çalışıyorum. Elden gelen bu kadar. Ver mehteri!

Teşekkür ederiz elinizden geleni yaptığınız için :))

@boddhisattva sana çok teşekkür ederim @arafs tr etiketini sayenizde takip ediyorum ve yükseklerde gördükçe gururlanıyorum. İnşallah daha üst seviyelere getireceğiz hepbirlikte. 😃 Son zamanda projelerin artması gönüllü yapılan güzel çalışmalar daha da güzel sonuçlar alacağız umutluyum. 😃

İnşallah, daha güzel olacak ;)

Önceki raporda 99. sıradaydım bu raporda 55. sıraya yükselmişim. Bu kadar sp ile böyle yükselmek beni mutlu etti. Raporlar gerçekten faydalı oluyor. :)

Evet kendi halimizi görmüş oluyoruz en azından, tebrikler :))

her iki hesabın için de tebrik ediyorum🤗

Teşekkür ederim, ben de sizi tebrik ederim gittikçe artıyor sıranız takip ettiğim kadarıyla :))

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by arafs from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 59077.53
ETH 2518.13
USDT 1.00
SBD 2.48