TR Etiketi Haftalık Rapor 07/05-13/05

in #tr6 years ago

Yeni rapor gelmiş, ama ben biraz yoğundum inceleyemedim şimdiye kadar. @boddhisattva ve @arcange 'ye teşekkürler.

ayrac1.png

#tr etiketi trendlerde 49. sırada görünüyor.

ayrac1.png

Dil etiketleri arasında da 4. sıradaki yerimizi koruyoruz.

Screenshot_16.png


Geçtiğimiz haftaya göre ödül miktarı düşmüş ama bunun nedeni median değerinin düşmesi ile alakalı.

ayrac1.png

.Geçtiğimiz HaftaBu Hafta
Yazar280310
İçerik904993
Ödül SBD83046537
Oran %0.7180.715
Sıralama44

ayrac1.png

İlk 20 küratör sıralaması.

Screenshot_17.png

ayrac1.png

Herhangi bir yorum veya düşünce katmıyorum, sadece bilgileri paylaşıyorum. İyi çalışmalar.

ayrac1.png

Görseller Kaynak:

1, Diğerleri

ayrac1.png

altyazı.png

Sort:  

Okunması kolay bir post olmuş :)

Albert Einstein'e selam olsun öyleyse. Görecelilik kuramına ithafen :)))

Önümüzdeki ay, dil etiketleri sırasında Almanca'yı geçeceğimizi düşünüyorum. Güzel bir listeleme olmuş, teşekkürler.

Ben de eyupyusuf'a katılıyorum gelecek hafta dil etiketlerinde 3. sırada olabiliriz. Sonraki süreçte tr etiketini ilk 40'ın içine sokmaya çalışmalıyız. En alt limiti bu olarak görüyorum

şimdiye kadar çok fazla tr etiketli paylaşımım yoktu. sanırım bunun nedeni tr deki arkadaşlarımdan yeterli ilgiyi göremiyor olmamdı. her neyse. Şimdi tekrar denemeye karar verdim. ben de topluluğumuzun üst sıralarda yer almasını isterim. paylaştığın bilgiler için teşekkürler :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62104.41
ETH 2404.22
USDT 1.00
SBD 2.49