You are viewing a single comment's thread from:

RE: Sevgili Günlük / Kitap Kokusu

in #tr6 years ago

Üniversitedeyken canım sıkıldığında kütüphanelere kaçardım, bulunduğum şehirde 4 tane kütüphane vardı, resmen kendimi aşka doymuş gibi hissederdim.

Bazen kütüphanelere yeni kitaplar gelirdi, ilk masanın üzerinde kayıt edilmeyi yeni kitaplar. Onları görünce içimdeki heyecanı hala hatırlarım. Hemen yardım etmeye başlardım kütüphane görevlilerine, beni de çok severlerdi sağolsunlar.

Anlıyorlardı halimden. Herkese 3 kitap 2 hafta süre verirlerken benim her kütüphaneden istediğim kadar kitabı istediğim kadar götürmeme izin verirlerdi. Tatillerde de mükemmel olurdu benim için.

Evimde okumadığım kitap dolu olduğu halde şimdi özlüyorum kitap kokusunu, iş güç koşuşturmaca, internete takılma derken zaman çok hızlı geçiyor 😪 Bir de o zamanlar çok başkaydı tabi herşey, para verip de alamamak ama öğrenme açlığı için kütüphaneler mükemmel mekanlardır.

Sort:  

ne güzel hatıralar bunlar😊
ben de lisedeyken okulumuzun büyük kütüphânesinde görevliydim, yeni gelen kitapları ilk ben eve götürür okurdum, her kitabı özenle kaydeder rafa dizerdim en sevdiğim şeydi bu:)) kütüphâne kokusu diye de bir şey var, çok özlemişim şimdi yazarken fark ettim:)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65858.36
ETH 3493.88
USDT 1.00
SBD 2.53