You are viewing a single comment's thread from:

RE: Hangi Botları Kullanıyorsunuz?

in #tr7 years ago

Ben de yeni katıldım aranıza ama huyum kurusun bir işe başlamadan en ince ayrıntısına kadar incelemeye çalışırım. Kanaatimce bot kullanmak sıkı takip sonucu kar getiren bir işlem. Ben bot kullanmayı şimdilik düşünmüyorum. Ama araştırmaların sonucunda birkaç kelam edebilirim.

steembotracker.com sitesine girerek son 30 dakikası kalan botları incelemeye almak gerekiyor öncelikle, bir önceki verdiği oy döneminde ne kadar kazandırmış incelemek gerekiyor. Ondan sonra yatırıma karar vermek gerekiyor.

Bunun yanında farklı bot benzeri hesaplar var manuel olarak bu işlemi yapan, onları kullanmak daha karlı olacaktır diye düşünüyorum. Mesela @anadolu hesabınız bu işlemi çok güzel gerçekleştiriyordu. Onun gibi @trbooster @treasureteam var bildiğim kadarıyla.

Bunların haricinde dikkatimi çeken yeni başlayan kullanıcıların özellikle dikkat etmesi gereken botlar:

Yine de hesabı dikkatli yapmak gerekiyor, botların o anki oy gücüne göre ve toplam yapılan yatırıma göre değişiyor bu katkı payı.

Sonuç olarak teklif usulü çalışan botlardan ziyade size ne vereceğini kesin olarak bildiğiniz botları kullanmayı tercih etmenizi öneririm.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58194.53
ETH 2364.50
USDT 1.00
SBD 2.37