You are viewing a single comment's thread from:

RE: Soru Etkinlikleri (Düşün ve Yaz ve Büyü)

in #tr6 years ago

Öncelikle fikir için teşekkürler, umarım katılım sayısı beklediğin gibi olur. Bunun hakkında çalışmalar yapmayı denedim çeşit çeşit ama bir şey değiştirmedi.

Yorum yapmaya ben de varım diyenleri 4 gün etiketledim, cevap veren bile çıkmadı.

@sorucevap bir dönem yorum yapana oy atarak güzel bir etkinlik düzenlemiş oldu. Orada katılım oluyordu 30 kişiye yakın.

Kendimce son çareyi ARAF Sistemi'ne 48 saat içinde en az 5 yorum şartı koydum. Birkaç kişinin sırf oy almak için yorum yaptığını bile gözlemliyorum. bu sevindirici oluyor.

Yani anlayacağın sırf #tr etiketi büyüsün diye yorum yapacak insan sayısı çok az. Mesela @baycan ve @sudefteri nin kesinlikle katıldığı her akşam yaptığımız @trliste seçilen yazılarının ilkine gidip birkaç yorum bırakma etkinliği var.

İnsanlar böyle bir şeyin varlığını gördüğü bildiği halde yoruma gelmiyorlar.


Gelelim soruna etkin dinleme ve okuma ile kast edilen şeyin dinlediğini veya okuduğunu anlamak olduğunu düşünüyorum.

Bunun bir beceri olduğunu düşünmüyorum. Bu sadece merakla ilgii, insan o konuyu merak ediyorsa etkin dinler de okur da.

Biz ise karşıdaki kişiye bunu yapmak istiyorsak öğretmen olduğum zamanlarda kullandığım yöntem konuya girmeden önce o konunun nelerle alakalı olduğuyla ilgili hikayeler anlatmak, sohbet etmek olurdu.

Öğrenciler konunun gideceği yeri anladığı için konuyu dinlemeye hazır olurlardı.


Bu konunun daha uzun anlatımı yapılabilir ama sanırım yeterli şimdilik :))

Sort:  

Merhaba sevgili @arafs.

Steemit'te yeni sayılırım; fakat bu kadar acemi olmama rağmen sıkıntıları fark ettim. İnsanlar diğer etiketlerde neler yapıyor... Nasıl bir birliktelik, tek ellilik var anlatamam. Biliyorsunuzdur. Nüfus da önemli tabii...

Etiketlediğin ve birkaç yorum etkinliğine gelen ve sonraki etkinliklere gelmeyenlerden biri bendim. Hatta 48 saat içinde en az 5 yorum etkinliğine de katılım sağladım bir kere. Sadece bir kere. :( Ve çelişkime bakıver.

Karşılık oy almak ise ileriki zamanlarda onu da yapabiliriz. Formatı geliştirebiliriz; ama karşılık beklemeden destek olabilmektir fedakar insanın fiili. Bakalım neler göreceğiz.

Cevabın ve ilgin için teşekkür ederim.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 58589.32
ETH 2636.10
USDT 1.00
SBD 2.45