You are viewing a single comment's thread from:

RE: Hangi botları kullanıyorum, seçimimi nasıl yapıyorum?

in #tr6 years ago

Ben de bu botları sizin önceki yazınızda ve wallet bölümünüzden inceleyerek öğrendim. Botlar konusunda en çok @anadolu sonra siz rehber oldunuz diyebilirim.


Hakkımda düşündükleriniz için de çok teşekkür ederim, bazen moralimi çok fazla bozan şeyler olsa da bu tarz yorumlarla karşılaşmak beni tekrar tekrar motive ediyor. Demek ki doğru yoldaymışım diyorum.


Bir tane de ben eklemiş olayım:

@minnowhelper : 0.01 SBD karşılığında neredeyse her seferinde güzel oylama yapıyor.


Ayrıca yine çok güzel bir içerik hazırlamışsınız ellerinize sağlık :))

Sort:  

Her şeyin açık olması o açıdan inanılmaz işe yarıyor. Ben de bu botları kendi hesaplarının walletlarını, oylarını takip ederek buldum. Hatta Steemit'e ilk geldiğimde bazı hesapların hareketlerini takip ettim nedir, ne değildir, nasıl oluyor diye. Vaka çalışması gibi işe yarıyor. Herkesin söylediğiyle yaptığı birbirini tutmuyor malum ;)

Moralini bozma hiç, moralini bozanlar oluyorsa da emin ol kendi işlerine gelmediği içindir. Söylenmek, konuşmak kolay, bir şeyler yapmak zor. O yüzden yapana saygı duymak gerek, yaptığın şeye çok saygı duyuyorum. Hatta arada yorum sayısını tutturamadığım, Türkçe olmadığı için senden destek alamadığım zamanlar olmasına rağmen söylüyorum ki "aman işte birbirlerini tutuyorlar, destek oluyorlar, tabii öyle der" diyenler bir kez daha düşünsün. Prensipli insanlar iyidir, her topluluk için çok ama çok gereklidir, sen de öyle. Gerisini boşver.

@minnowhelper'ı da bilmiyordum hiç. Onu da kullanmaya başlayayım hemen :)

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 56443.25
ETH 2493.88
USDT 1.00
SBD 2.23