You are viewing a single comment's thread from:

RE: 🔎📜 KOAL Avlamaca Raporu Başlıyor 📜🔍

in #tr7 years ago

Çok teşekkür ederim böyle bir işe kalkıştığınız için, başta kolay gibi görünen ama sorumluluğu gerçekten zor olan konular bunlar.

Yolunuz açık olsun. #tr etiketi konusuna katılmak istemesem de gerçekten #tr etiketini kullanmayıp kaliteli içerik üreten kullanıcılar da bulunmakta.

Güzel bir düşünce ile yola çıkılmış Avcılar, ayrıca Harika Avcı detayına bayıldım :)

Sort:  

teşekkür ederim, hem yorumun hem de yüksek oranda oylaman için, mahçup ettin. :)

şunu bir kez daha vurgulayayım, gerçi sen dikkatlisin, bunu demek istememişsindir, ama ben gene de yazayım. bizim projede #tr tagı kullanımı zorunlu ancak sırası önemli değil. esteem, busy, coogger gibi platformlardan gelen yazıları es geçmemek için bunu tercih ettik diyebilirim. veya hem türkçe hem de ingilizce yazılan bazı yazılarda da ilk tag ingilizce olabiliyor, bunlardan da faydalanmak istedik.

harika avcı konusunda munzurluk yapasım geldi :D

Evet benim demek istediğim #tr etiketini kullanmayan da var kaliteli içerik üretip. Yani ilk etiket olarak kullanmayı geçtim hiç kullanmayanlar da var :)

Ben teşekkür ederim güzel çalışmalarınız için, iyi çalışmalar dilerim.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 64367.46
ETH 2522.70
USDT 1.00
SBD 2.65