You are viewing a single comment's thread from:

RE: Zaman Çarkı Serisi || Okuma Rehberi

in #tr6 years ago

Aaaa bir yandan çok üzüldüm ama bir yandan da çok sevindim. Bu seriyi anlatacaktım, siz başlangıç için çok güzel anlatmışsınız. Ellerinize sağlık.

Diğer bütün fantastik seriler bir yana Zaman Çarkı bir yana benim için. Çoğu detayı hatırlamadığım için tekrar başlamayı düşünüyorum aslında ben de size katılabilirim bu şekilde.

Yalnız çok uzun cidden, her kitap en az 1000 sayfa.

Gözümden kaçmayan detay ise çoğu kişide olmadığı gibi Yeni Bahar sizde de yok. Keşke dizileri filmleri çekilse bu serinin. Her kitap en az 20 bölüm şeklinde çok epik bir seri olacaktır.

Shaitan, Rand Al Thor, Aes Sedai'ler, hayalet şehirler vs. mükemmel bir dünya var elimizin altında.

Tekrar tekrar okunması gerek. Game of Thrones, Yüzüklerin Efendisi halt etmiş bu serinin yanında. :))

Sort:  

Aslında dediğiniz gibi sadece başlangıç sayılır seri hakkında. Siz de yazarsanız zevkle okuruz, hiç hayır demeyiz :)

Diğer bütün fantastik seriler bir yana Zaman Çarkı bir yana benim için. Çoğu detayı hatırlamadığım için tekrar başlamayı düşünüyorum aslında ben de size katılabilirim bu şekilde.

Sayımız çoğaldı, bu şekilde gözü korkanlar olarak birbirimizden güç alabiliriz sanki :))

Gözümden kaçmayan detay ise çoğu kişide olmadığı gibi Yeni Bahar sizde de yok. Keşke dizileri filmleri çekilse bu serinin. Her kitap en az 20 bölüm şeklinde çok epik bir seri olacaktır.

Yeni Bahar var bende ama seri bitince okumayı planlıyorum ki geçmişten bahsettiği için güzel bir geri dönüş olur diye düşünüyorum 🙄

Aslında geçen yıl dizisi çıkacak, resmiyet kazandı diye haberler vardı ama ne alemde hiç bilmiyorum. Bakalım nasıl bir şey olacak.

Biz okumaya başlayalım da o sırada dizi de gelebilir yani ☺️

Defalarca söylenti çıkardılar dizi hakkında ama hiç gelişme yok daha. Bir tane yarım yamalak bölüm çekildi ama WoT ile alakası yok. Bekliyorum ben hala :(

Kitaplıkta göremeyince dedim yok herhalde, karaborsada satılan kitaplardan biri.

Düzgün bir şey çeksinler de geç olsun napalım :)

Kitaplık bana ait değil malesef 😔 ama tamamlayacağım inşallah ben de.

İnşallah düzgün bir şey çıkar ortaya, sırf para kazanmak için bir şeyler çekmeye kalkarlarsa ortaya güzel bir şey çıkmayacaktır.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58615.18
ETH 2559.55
USDT 1.00
SBD 2.52