You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kitap Önerisi #1 | Posta Kutusundaki Mızıka

in #tr6 years ago

Vaaaaayyyy be.....

Ali Ural benim için üstaddır. Tüm kitapları imzalıdır, şahsi görüşmüşlüğümüz de çok vardır önceleri. Son 2 senedir takip edemiyorum kendisini ama Yazarlık Dersleri veriyordu en son Kartal ve Adapazarı'nda.

Ali Ural'la Yazarlığın Sırları programının müdavimlerinden biriydim, şimdi ulaşılamıyor o yayınlara. Ulaşan varsa bana da atsın, tekrar tekrar dinlemek isterim.

Böyle bir kitabı tavsiye ettiğin için sana çok teşekkür ederim.

Tek Kelimelik Sözlük en sevdiğim kitabıdır.

Konularım arasında vardı ama daha sırası vardı. Bir gün Ali Ural hakkında da yazacağım mutlaka.

Sort:  

Ali Ural benim için üstaddır. Tüm kitapları imzalıdır, şahsi görüşmüşlüğümüz de çok vardır önceleri.

Kıskandım sizi 😳😳

Yazınızı merakla bekliyorum. Tüm kitaplarını kütüphanemde tamamlamak da benim hedefim. Gerçekten özel bir insan Ali Ural. 😊

Kıskanacak bir durum yok aslında, Ali Ural ne zaman yanına gitseniz sizinle konuşmaktan keyif alacaktır. Adresi de belli Şule Yayınları'nda olur genelde, eğer bir derste veya konferansta değilse :)

En yakın zamanda yazarım umarım :)

Aslında yazılarından belli böyle bir karakterde olduğu, şaşırmamak lazım ama çok rast geldiğimiz bir durum değil biliyorsunuz ki :) İnşallah bir gün fırsat olur benim için de 😊😊

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 64721.74
ETH 2633.86
USDT 1.00
SBD 2.82