You are viewing a single comment's thread from:

RE: Geleceğim İçin

in #tr6 years ago

Böyle gençleri görmek beni sevindiriyor, nazar değmesin sana.

İlk başlarda böyle heyecanlı olman doğal ama sakın kırma bu heyecanını, insanlar sana ilgi göstermeyebilir, yazılarını beğenmeyebilir, belki de hiç para kazanamazsın ama durmadan devam et.

Amcan sana ne vaad etti bilmiyorum, destek olayım demiş yani hesap açıp kendi hesabına steem yatırıp senin yazdıklarına oy mu atacak sadece? Eğer öyleyse steemleri direk senin hesabına göndersin.

Yok aktif bir şekilde burada olacaksa eyvallah bekleriz her zaman, burada da güzel yazılımcılar var. Yazılım konusunda utopian'ı bir araştırmasını tavsiye ederim.

Bu arada eğer düzenli bir şekilde düzgün içerikler üretirsen benden sana tam destek. Yok saçma içeriklerle burayı donatmaya kalkarsan bozuşuruz. Yardımcı olmamı istediğin herhangi bir konuda @arafs yazarak etiketleyebilirsin yazında veya yorumunda.

Bekliyorum yazacaklarını, hep böyle hedeflerine doğru ilerlemeye devam et. Senin gibi gençlere ihtiyacımız var.

Sort:  

Teşekkür ederim abi yorumun için. Çok sevindirdin beni. Birkaç gündür ailevi problemlerle uğraştığımızdan dolayı giremedim. Bu yourumu görmek çok mutlu etti beni. Evet amcam da hesap açıp destekleyecek ama ne zaman yapar bilmiyorum,dediklerinizi iletirim amcama belki öyle kabul eder. Düzenli yazmak istiyorum ama ne zaman ne olacağı belli olmuyor işte. İnşallah bundan sonra daha fazla içerik üretirim.

Rica ederim bekliyorum yeni yazılarını.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 60875.99
ETH 3386.90
USDT 1.00
SBD 2.57