You are viewing a single comment's thread from:

RE: Benedict Cumberbatch Patrick Melrose ile Geliyoor !

in #tr6 years ago

Beklediğim dizilerden birisi kesinlikle, fırsat bulduğum anda izleyeceğim yayınlandıktan sonra :))

Sort:  

Ben de iple çekiyorum :) Bu sene Cumberbatch için güzel bir sene oluyor, Avengers dan sonra onu Patrick olarak izlemek tuhaf hissettirecek :)

Orada da oyunculuk ne demek onu anlayacağız sanırım :))

En çok Star Trek'deki Khan rolünü sevmiştim ;)

BBC nin Van Gogh'un hayatını anlatan bir belgeselinde oynamıştı, tavsiye ederim. Painted with words olması lazım adının. İzlediğine pişman olmazsın. Zaten onu da izledikten sonra Benedict Bey'i tek bir karakterle özdeşleştiremez oldum. Bir insan her rolün mü hakkını verir

Ben o kadar büyütmüyorum ama iyi oyuncu gerçekten :)

Belgeseli de izlemiştim teşekkürler ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60191.71
ETH 2410.52
USDT 1.00
SBD 2.43