Sort:  

Ohh şu yorum beni çok rahatlattı. Yıllardır aklıma kazınan bu sözü anlatmak istiyor ama yanaşamıyordum. Kendimde anlatacak cürmü de görmüyorum aslında. Zaten bu yüzden araştırmanızı salık verdim :)

Yine de öğretmek fiilini hayata geçirdiğim için valla açıkçası mutlu oldum. Amacım zaten bilgiyi taşımak, haberi yayan elçi olmaktı gerçi. Amacıma ulaşmış gibi hissediyorum.

Fentina Lente diyorum sana :)

Ben de aynı duyguları yaşıyorum çoğu zaman, hep söylüyorum ama insanlar yorum yapmaktan kaçıyorlar nedense. Oy vermeyin oy istemiyorum ama yorum yapın diyorum. Hala anlatamadım insanlara.

Valla sırf yorum için grup oluşturacağım bu gidişle :)

Bana Festina Lente diyenin 40 yıl kölesi olurum diyeyim ben de jdjdjs

Abi zaten oy artık beğeni göstergesi değil. Otomatik veya kuyrukla oyluyo veya oylanıyoruz. Yorum muhabbeti de kaçmak değil de, postların okunmaması ile alakalı sanırım. Bu konuda öz eleştiri yaparsam ben de çok zayıfım açıkçası.

Grubu kur anında aktifim valla bak :)

:) Elimizden geleni yapmaya devam edelim de grup işi kolay. Her gün bir içerik seçip ona kafamıza göre en az 10 tane yorum atacağız.

Kuyruk konusunda haklısın, ihtiyaç olan bir şeyi insanlar tembellik için kullanıyor.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63271.81
ETH 2568.70
USDT 1.00
SBD 2.80