You are viewing a single comment's thread from:

RE: Median Değeri Hızlı Bir Şekilde Yükseliyor

in #tr6 years ago

Power Up her zaman yapabilirsiniz.
Benim de yeni öğrendiğim kadarıyla 1 Steem=1 Steem Power

Ama SBD fiyatı ve Steem fiyatı sürekli değişiyor. Bazen biri daha pahalı iken bazen de diğeri daha pahalı olabiliyor. Onu takip edip dönüş yapmak gerekebiliyor birbirine.

Ben arada bir fark görmüyor ve ayırt etmeden sürekli dönüşüm gerçekleştiriyorum.


Steem ve SBD borsada işlem gören birer kripto para.

Steem Power ise oy gücümüzü belirleyen, ekosistemin önemli bir parçası.


Umarım istediğiniz gibi anlatabilmişimdir.

Sort:  

Teşekkürler. Hafta sonu Steemit'ten uzak kaldım, o yüzden teşekkür biraz gecikti. Özellikle SteemPower'ın değerini bilmiyordum -değişiyor mu, neye göre değişiyor vesaire. Çok yardımcı oldunuz.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62497.97
ETH 2428.72
USDT 1.00
SBD 2.65