You are viewing a single comment's thread from:

RE: Anadan üryan müze gezmesi

in #tr6 years ago

Çıplaklık dert değil de müze soğuk

😅😅

Soğuk olması iyi de çıplaklık iyi değil, en azından boxer falan olsaydı 😅

Sort:  

Boxer yok da ayakkabıya izin vermişler. Müzede, üzerlerinde sadece ayakkabılarıyla sergi gezen 161 kişi!

Hmmm, ayakkabı varsa iyi. Soğuk ya üşütürler falan maazallah 😅

ayakkabı önemli tabi:D

Ukalalık gibi olmasın ama vücut ısı kaybının çoğu uzuvlardan olur. Gövde açık uzuvlar kapalıysa daha az ısı kaybedilir:)

Olabilir ama hangi uzuvlar olduğu da önemli yani 😅

mesela kulak memesi önemli bu konuda 😉

Hocam izninizle sizi buraların önemli uzuv tespitçisi ilan ediyorum. Tebrik ederim :)

@ecotone kovacak bizi az sonra :)

Ben ciddiydim ama 😉

Vücutta en çok ısı kaybettiğimiz noktalar ayaklar ve kafamızdan dolayı en sivri noktası kulak memesidir 😅

:D:D iyi bilgi :)

Tüh, geyiği kaçırmışım.

Sonra diyorsun ki; steemit sosyetesine giremedim :) sallamıyorsun bizi üzüyorsun :)

Sosyeteyi post'uma getiriyorum. Daha ne yapayım?

eldivene izin varsa tamamdır o zaman ya iyi yine de:D

e tabi çorap eldiven ve @arafs'nin dediği gibi kulak memeliği alırsak tamamdır. Üşümeden kaliteli bir gezinti yapabiliriz. Kulak memeliği nedir ben de bilmiyorum :)

:))) @arafs 'a sor bence o bilip kullanıyor ki konuşuyor:D

Yok yok dur terimi ben uydurdum :)

Geyik yapmayın ya ciddi bir bilgi paylaştık sizinle :D

Siz (@doctorbishop da dahil) şapka diye bir şey duymadınız mı veya namazda neden sarık takarlar bilmez misiniz, detaylı bilgi vermek istemiyorum bu konuda :))

Kabul et şimdi kulak memeliğinin daha sıcak tutar gibi bir havası var :)

bi kere sarık kulak memesini örtmez ki:)
gerçi şapka da örtmez zaten örtse de acayip bişidir o şapka değildir:D

Isı kaybı en fazla kafadan oluyor, onu biliyorum. Bu yüzden kışın mutlaka şapka önerilir, yazın aslında takılması önerilmez.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62884.65
ETH 2444.83
USDT 1.00
SBD 2.61