You are viewing a single comment's thread from:

RE: Evden Çalışmak: Rüya mı, Kabus mu? 👹

in #tr6 years ago

Uzun süredir evden çalışan biri olarak tek sıkıntım disiplin ve çözümünü bulamıyorum. Her seferinde konu konuyu getiriyor ve koskoca günün nasıl geçtiğini anlamıyorum.

İş teslim zamanı gibi bir durum oluşunca geçmiş 1 ay boyunca yapmadığımı 1-2 günde hallediyorum.

Tek kafamı rahatlatan ve beni odaklanmaya teşvik eden aktivite sanırım eşyalarımın yerini sürekli değiştirmem. Bazen laptopa bağladığım ekranları çıkartırım bazen yerlerini değiştiririm, bazen masayı cam kenarına bazen duvara karşı koyarım, hatta çok canım sıkılırsa komple odayı değiştiririm.

Bazen sadece laptopla çalışırıken bazen telefon bile yeter. Bazen dediğin gibi takım elbise giyer otururum işin başına bazen şortla çoğu zaman ise eşofmanla.

Çözümü varsa siz bana söyleyin bu durumun :))

Sort:  

Eşyaların yerini değiştirmek, çalışma cihazını değiştirmek veya farklı kıyafetlerle çalışmak. 3 farklı öneri gelmiş bile teşekkürler 😄 Sanırım ruh haline göre alternatifleri değerlendiriyorsunuz. İş teslim zamanı yakın değilse onun verdiği rahatlık dediğiniz gibi işi değiştirebiliyor. Eğer 1-2 günde halledilebilecek bir işse zaten 1 ay boyunca çok da kasmamak gerek sanki 😄
Teşekkürler katkınız için

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 70434.55
ETH 3761.18
USDT 1.00
SBD 3.84