You are viewing a single comment's thread from:

RE: Pasif kitle ihtiyacı - Steemit

in #tr6 years ago

Observer (gözlemci) kelimesini sevsem de bu profil türü o insanların kendilerini dışarıda hissetmelerine sebep olacaktır.

Bir kültür oluşturulmalı elbette, bunun içine buradan para kazanma dürtüsünün dışına çıkılmalı öncelikle.

Burayı facebook, twitter, instagram gibi algılayabilmeli insanlar ama dediğin kültürün burada oluşması imkansız, bence.

Çünkü burada olmanın doğasında para var. Herkes para kazanabileceğini bildiği için geliyor buraya.

Arkadaşlarımla veya sevdiğim içerik üreticileriyle bir araya geleyim diye burada değiller. Zaten Steemit altyapısı buna elverişli olsa da hali hazırda bir mesajlaşabilme durumu bile yok insanlar arasında.

Belki bu konu halledilirse bir nebze olsun adımlar atılabilir.

Bence şunu aşılamalıyız onlara, burası şu an dutluk ve ileride değerlenecek, kendinize bir parsel kapın buralardan :))

Sort:  

Önce diğer yorumunu okudum oradan buraya geldim. Öncelikle ciddi bir yanlışı düzeltmem gerekiyor. Sorun meyan kökü şekerimin bitmiş olması. Yoksunluk sendromu yaşıyorum :) Ramazan bitsin kök birası içeceğim :)


Doğru steemit altyapısı pek müsait değil. Ben sadece dışarıdan takip eden insanların varlığından yola çıkarak böyle bir fikir ürettim. Nihayetinde bir üretim söz konusuydu ve talep olabilirdi. Fakat bahsettiğin eksikler sebebiyle bağlayıcılığı ve devamlılığı az olur doğru.

Pekala dutluk projesine geri dönelim o zaman :)

Coin Marketplace

STEEM 0.14
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 52740.91
ETH 2362.72
USDT 1.00
SBD 2.09