You are viewing a single comment's thread from:

RE: Görüşlerinize İhtiyacım Var

in #tr6 years ago

Bu mesaja cevap vermeyi en sona bıraktım biraz uzun olacak gibi hissettim :)

Öncelikle seninle konuşmuştuk bu konuyu biraz, direk İngilizce'ye geçmeyi istemem ama hem İngilizce hem Türkçe yazmaya başlayacağım yeni açacağım hesapta. Yapabilenin de öyle yapmasını isteyeceğim.

Bota bağlama konusundaki fikrim de insanların benim yüzümden zarar etmesini istemiyorum. O yüzden manuel yapacağım işlemleri. Banane kim ne kaybetmiş umrumda olmaz tarzı yaklaşımlar bana göre değil, hiç yapmam daha iyi.

Ben kazanırken benim yüzümden bile bile kaybetmesini istemem insanların.

O yüzden kendimi düşünmek isteyen biri için dedikleriniz çok doğru ve mantıklı ama bana göre değil.

Aylık 100 SBD kazanmak şu anda benim için çocuk oyuncağı gerçekten, şu anda Steemit de bulunan Steemler ile bile aylık rahat 200-300 SBD kazanırım. Benim amacım para değil.

Söyleyemediklerini özelden dinlemek isterim yine ;)

Böyle bir görüşün senden geleceğini biliyordum, teşekkür ederim düşüncelerin için.

Böyle söylediğime bakma bazen çok sinirlenip #tr etiketini kullanmadan kendi yağında kavrul dediğimde oluyor ama anlık.

Sort:  

Yok yok aman tr etiketini kullanalım. Yanlış anlaşılmasın söylediklerim. Benim telefon elimden düşmüyor, girip güzel yazıları sürekli okuyorum :)

Hayırlısı olsun diyelim )

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56688.84
ETH 2388.88
USDT 1.00
SBD 2.28