You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit'de kolay para kazanma yolları

in #tr6 years ago

Tebrik ederim trliste için ;)
Bu yazının bir de internetten nasıl para kazanılır versiyonları gelecek gibi hissediyorum :)

Bu akşam sorum, daha önce internet üzerinden para kazandınız mı? Kazandıysanız nerede, nasıl?

Sort:  

Blog işiyle uğraşmıştım fakat para kazanamadım. İnstagram takipçi satışından belli bir miktar para kazanmıştım.

Hmm instagram işini botla mı yaptın, manuel olarak mı? Ben de blogdan uğraşsam da para kazanamam diye Steemit'i duyunca balıklama atlamıştım :)

Steemit te kazanacağız ama bir süre sadece emek vererek, gerisi gelecek .

Umarız öyle olacak :)

Siz daha önce internetten kazanç elde ettiniz mi peki ?

Ben kazanmadım.

Valla bu platform gün geçtikçe kötüye gittiğini düşünüyorum. Steem ve sbd'ın bence ideal fiyatı 5 dolar. Bu fiyatlara çıkmadıkça bu platformun büyümesi zor. Gelen gidiyor, Yatırım yapan yapmış. Fiyatları düşmesinin sebebi yatırımcı toplamakta olabilir

5 dolar çok büyük rakamlar getirecektir geri, bence 3 dolar civarında olması yeterli kazanç için.

Smm panel ile satış yapmıştım. Steemit sayesinde güzel para kazandım çok şükür :)

Bir ara çok kişi para kazandı o şekilde ;)

evet hala satış yapan var.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63425.40
ETH 3253.95
USDT 1.00
SBD 3.88