Sort:  

ben teşekkür ederim daha dün bir post ile bu sorunun cevabını öğrenmek istedim hatta @anadolu dan rica ettim vakti olursa yazabilir mi diye sağolun siz yazmışsınız @anadolu da sağolsun görmemi sağladı bu postu elinize sağlık keşke steemitte facebook benzeri bir yapı olsa duvar olarak çünkü gönderileri çoğu zaman kaçırıyoruz bence en büyük eksikliklerden biri bu takipçinin hiçbir anlamı olmuyor haliyle neyse çok konuştum sorunun cevabını verebilecek yeterlilikte biri değilim ama şahsi fikrimi söyleyeyim bence 5 yıl içinde devletler bi şekilde kripto ile hareket edecekler ve tüm kriptolar artış gösterecek bunlar içinde steem de var tabi 10 doların çk üzerine çıkabilir diye düşünüyorum ama dediğim gibi ben bu konuda yorumları dikkate alınacak biri sayılmam :))

Herkesin yorumuna önem vermek gerekir :)

Evet öyle tabi ama malum Steem'in 10 doların üzerine çıkacak olması, Steemitden çok fazla zengin insanın oluşmasını sağlar ileride. Bu da ne kadar doğru olur ilerisi için bilemedim :)

Beni zengin ederse çok doğru olur üstad :))

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58054.32
ETH 2357.16
USDT 1.00
SBD 2.42