You are viewing a single comment's thread from:

RE: Hareketlenmek Gerek TR Topluluğu

in #tr6 years ago

Ya insanlar benim oylama şartlarımda yazan 48 saat içinde 5 yorum kuralını bile yerine getirmiyor :)

Hakkını yememek lazım, birkaç kişi de sadece oylama alabilmek için 5 yorum yapıp bırakıyor. Ona da şükür :D

Bunun için içerik hazırladım, katılacağım diyenler oldu 4 gün etiketledim onları, hiçbiri dönmedi bile.

Boşverdim ben onları, kendi başıma yeterim, isteyen gelir istemeyen gelmez. Size zaten diyecek hiç lafım yok, bir de @sudefteri yeter bize :))

Yakında oylama şartını da 10 yoruma çıkartırım o zaman görürüm ben onları :D

Sort:  

Bence de ona çıkarymanız faydalı olacaktır:)) bizler yoruma devam edelim. Bizleri göten gelir elbet, gelen de sağolsun gelmeyen de. Ama tr miz düşmesin yükselsin ☺️

teşekkür ediyorum😊
ben elimden geldiğince yorumlarla destek olmaya çalışıyorum tamamen gönülden gelerek yazıyorum ama insanlar listelere seçilen yazılara iki satır yazarak, onları tebrik etme zahmetinde bile bulunmuyorlar:)

kendi sayfamda bile geri dönüşler alamıyorum maalesef..

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62884.65
ETH 2444.83
USDT 1.00
SBD 2.61