You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kürasyon Kazançları Hakkında Yeni Bir Tecrübe

in #tr6 years ago

Hayırlı olsun hocam, güle güle kullanın yeni SP lerinizi :))

Sevindim tekrar dönmenize.

Diğer yaptığınız hesap için benim incelemelerim devam ediyor ama bazı hatalarınız var gibi. 29. dk ile 30. arasında yarı yarıya kürasyon gelir farkı var.

Discord'da açtığınız kanalı kullanan diğer kullanıcılar incelerse daha detaylı bilgi verebilirler. Bu yöntemle normalde aldığımdan 3 kat daha fazla kürasyon alıyorum ben.

Sort:  

Teşekkür ederim hocam. Bir baksın bakalım millet. Umarım benim hesapta sıkıntı vardır :)

29.dakikada oylayarak mi 3 kat kurasyon kazaniyorsunuz?

Hayır 30 dk ya gelmeden kürasyon gelirinin yarısını kaybedersiniz.

Ok. Ben de kurasyon uzerine bir arastirma yapiyorum. Ozellikle steembottraker in kurucusunu takip ediyorum. Bir hesaplama formulu bulmus. Ona kafa yoracagim. Bu konu tam yerinde oldu yani. Tesekkur ederim.

Umarım güzel sonuçlar elde edersiniz :))

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 56386.16
ETH 2529.81
USDT 1.00
SBD 2.49