İlk Bot Denemeleri

in #tr6 years ago

Başladığımdan beri botların iyi takip edilmezse zarara sebep olacağından bahsediyorum ama bunu hiç deneyimlemedim. Sadece gözlemleyerek bunu söylüyordum ama insanların neden bu kadar çok botlara yöneldiğini de anlamıyordum.

Steemit'e yeni başlayan biri olarak burada kendimi bir öğrenci olarak görüyorum. Bazen çok sıkılıyorum, bazen de ufak da olsa değişiklikler görünce seviniyorum.

Bazen arkadaşlarla fikir alışverişinde bulunuyorum, bazen bana çok fazla soru geliyor, bazen de ben çok soru soruyorum.

Özellikle @anadolu olmak üzere hepinizden bir şeyler öğreniyorum. Bazen içerikte öyle bir şey görüyorum ki sırf onu nasıl yapmış diye steemd sitesi üzerinden ilk yazdığı halini inceliyorum (yani center, #, * vs. gibi markdown kodları ile yazılmış hali).

Bugün de bot kullanmanın da yararlı olabileceği hakkında fikirler öğrendim. Biraz daha araştırdım, öğrenmeye çalıştım derken en iyi öğrenme yolunun kullanmak olduğunu düşünerek denemelere başladım.

ayraccc.png

bot1.png


İlk denememde zarar ettim tabi.

Çünkü hesabı yaparken kendi transfer edeceğim miktarı eklemeyi unuttum. Zararım büyük değildi, hatta zarar bile sayılmayabilirdi ama kar değildi sonuçta.

bot2.png

İkinci seferimde hesabı tutturdum ve % 20 kar etmiş oldum. Az bir rakam olsa da, bu botları değerlendirebileceğimi düşünmeye başladım.

Sonra aceleyle daha 7-8 dk varken iki bota daha transfer ettim.

bot3.png


bot4.png

ayraccc.png

O yüzden tekrar tekrar söylüyorum, dikkatli olmazsanız zarar edersiniz. İlk denemelerimde toplama vurduğumuzda karlı olsam da pek de başarılı sayılmam.

Tabi bir de bu işlemleri diğer bir yazımda bahsettiğim taktik ile yaparsak, zarar olarak hesap edilenler kara dönüşecektir.

ayraccc.png

Okuduğunuz için teşekkür ederim, yorumlarda fikirlerinizi okumaktan memnun olurum. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.

@arafs


Görseller Kaynak:
1
Diğer görseller yazara aittir.

Sort:  

Bende genelde yüzdelikleri kontrol edip,online sayısının az olduğu dönemleri tercih ediyorum.Fakat ilk zamanlar bende zarar ettim.Deneme yanılma yapıp doğruyu bulmak önemli.

You got a 8.00% upvote from @bodzila courtesy of @arafs! Join our Discord Channel https://discord.me/SteemBulls for support & feedback

Bot kullanırken online kişi sayısı az olduğu zamanları tercih etmeni öneririm :)

Yavaş yavaş onları da inceleyeceğim ama takip edebileceğim bir sistem yok sanırım, hangi saatleri tavsiye edersiniz 😇

Açıkçası saat konusu çok değişken oluyor gözlemlediğim kadarıyla. Ama genelde sabah saat 9 ve öğleden sonra 5 gibi sakin olabiliyor. Birde pazar günleri :) Yinede dediğim gibi çok değişkenlik gösteriyor.

Teşekkürler biz de inceleyip en uygun zamanı buluruz inşallah.

İlk denemeler için mükemmel başarı. Bu oranları çoğu zaman tutturamıyorum. Tebrikler :)

Yavaş yavaş öğreniyoruz, teşekkür ederim. Evet bu oranlar çoğu zaman tutmuyor önceki işlemleri takip ettiğimde ama siz artık tutturuyorsunuzdur 😇

Nerede o günler :) Başa baş gelirse iyi.

Hayırlısı diyelim o halde :)

Hocam tecrübe böyle kazanılıyor. Bakkaldan manavdan çek bana 1 kg tecrübe diye satın alınmıyor.Hocam senin geçtiğin bot yollarından bizde böyle geçtik, size bu bilgiler için çok teşekkür ederim.
sevgi ve saygılarımla

Ben teşekkür ederim, hepimiz birbirimizden birşeyler öğreniyoruz ;)

deneme yanılma yaparak öğreniliyor çoğu şey ama ben bu teklifli botları kullanma cesaretini hiç gösteremedim:)
tebrik ediyorum yine de, şimdi zarar etmiş olsanız da ilerde kâr edeceğinize eminim..

Kardan ziyade amacım deneyip insanlara anlatmaktı, güzel düşünceleriniz için teşekkür ederim. 😇

Bende genelde yüzdelikleri kontrol edip,online sayısının az olduğu dönemleri tercih ediyorum.Fakat ilk zamanlar bende zarar ettim.Deneme yanılma yapıp doğruyu bulmak önemli.

Zamanla öğreneceğiz bakalım, teklif usulü botlardan ziyade diğer botlara da bakmayı düşünüyorum bir yandan. İlk başlarda hiç bot kullanmayı düşünmüyordum ama bunu da öğrenmek gerekiyor.

Ben şu anda boomerang kullanıyorum.Şimdilik iyi gibi.

Kaç veriyor hocam ortalama biliyor musunuz? 1 koyunca 2.2 gibi falan veriyor mu?

You got a 15.92% upvote from @redlambo courtesy of @arafs! Make sure to use tag #redlambo to be considered for the curation post!

You got a 12.39% upvote from @sunrawhale courtesy of @arafs!

This service has been created with the help of @yabapmatt so please show your support by voting for him for witness!

In the fight of Humans vs Bots, @megabot defended you with 16.54% upvote courtesy of @arafs!

Support @Megabot by delegating SP to the bot and get a part of 98% of @Megabot's profit.

Direct delegation links : 10 SP || 50 SP || 100 SP || 500 SP || 1000 SP || Any other amount of SP

Join our discord group here.

Thank You !

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 55041.56
ETH 2459.06
USDT 1.00
SBD 2.18